Inlägg från: Ninizen |Visa alla inlägg
  • Ninizen

Vita tråden del 8

Bra val Kulan. Jag är väl också mest inne på äggskal just nu. Känner mig lite tråkig som inte målar en massa knalliga färger och väljer lekfulla tepeter till hans rum som ska uppmana till lek. Kass mojja jag är! Men jag får huvudvärk av för mkt färg och det måste väl prioriteras va?
    Nej, jag har inte målat sängen ännu. Får bli ett semesterprojekt. Ska även måla en kista jag handlat. Tänkte släppa det råvita i hans rum och hitta en lite varmare vit. Men har ingen aning om vilken.

♥ (¯`°?.¸ ♥ Theo ♥¸.?°´¯) ♥
  • Ninizen
    MildaMaränger skrev 2008-06-16 13:09:54 följande:
    Hej igenNu har jag vart hos bmINGEN äggvita i urinen och blodtrycket var normalt igen. Jag fick två nya tider innan nästa fredag då jag har bokad tid. Bara för att hålla koll. Huvudet är inte fixerat och värkarna har stannat av... väldigt skönt!!! Kommer bara någon enstaka i timmen.
    Skönt att dem stannat av. Antingen eller liksom
  • Ninizen
    juliah skrev 2008-06-17 20:59:00 följande:
    videli, glöm blocket iallafall...Jag har insett att det är hopplöst. Folk ringer på annonserna en minut innan de ens lagts in. Är så in i vassen trött på att aldrig hinna få köpa det jag vill på Blocket *irriterad*
    Håller helt med och vet du vad som gör mig extra irriterad. Många som köper upp dem gamla grejerna på Blocket gör det för egen vinnings skull. Renoverar  för att sen sälja vidare. Vi vill ju ha dem i våra hem. Stolta över att det var så billigt och kan bli så fint med lite jädra anamma.
    Grattis till dagisplatserna förresten Underbart!
  • Ninizen

Oj, Videli hade redan skrivit om det! Ja, då är vi fler som tycker likadant dådå

• Ninizen

Fluffiga: Åh tack och lov kissen kom fram igen. De kan banne mig ta sig igenom ett knapphål känns det som.

MM: Minns så väl min egen depression runt bf. *kramar om*

Juliah: Jag såg att det stod det tillägget om leveransen på tallrikshyllan direkt när du la upp länken på tråden.  Tänkte just om du verkligen sett det eller om dem lagt till det efteråt. Surt! Den var riktigt fin. Det får väl bli en ny shoppingtrip till Danmark  i sommar.  Inte helt fel ju.

Himmelbit: Herreguuuud var vackert det blir. Ngt av det vackraste jag sett *tårögd*

• Ninizen

Videli: Vilken drömmatsal Förvånad Bor ni verkligen där?? WOW

• Ninizen

Hej numberone!!!

Hu är det med dig? Dags imorgon va?

• Ninizen

Videli: jag skulle helt klart ha satsat på att leta udda stolar, måla vita och slipa till dem. Ha vissa riktigt shabby. Jag håller på att ramla ner i "shabbyhålet" med buller och bång. Trodde jag aldrig för ett år sen, haha.

• Ninizen
    malins79 skrev 2008-06-17 21:34:56 följande:
    Trist att man som kvinna ska hamna i sådana situationer bara för att man är föräldraledig.
    Tack! Ja, det är för j-igt. Finns en lååång historia bakom med rävspel från konkurrenter till tjänsten, men det drar jag inte här...
Svar på tråden Vita tråden del 8