Vita tråden del 8
Himmel: Hahahha. Du fick snabbt dra ihop ett blogginlägg mitt i natten.Vilka krav man ställer
Superfin tapet. Något sådant jag är ute efter. Har ni den på en vägg som fond eller flera väggar?
Himmel: Hahahha. Du fick snabbt dra ihop ett blogginlägg mitt i natten.Vilka krav man ställer
Superfin tapet. Något sådant jag är ute efter. Har ni den på en vägg som fond eller flera väggar?
Camilla: Är du säker på att han jobbade?? Han kanske satt med laptoppen och surfade på era fina bloggar. Han kanske är en sån där smygare
Samma här!
Gonatt tjejer....
Hej tjejer!!
Kikar in på kvällskvisten...som vanligt innan läggdags Sambon har slocknat för länge sedan. Ser att ni diskuterar POP. Jag hör till den lyckliga(?) skaran som jobbat inom POP koncernen och har redan mina 30%. Jag längtar efter 50% rean istället
Fler reatips för skåningar.
Sisters och Brothers på Nova stänger för ombyggnad i juli. De har 50 % på ALLT sen i måndags. Hela juni blir det superrensning. *Tipselitips*
Har hittat en leksakskista på Blocket som ska hämtas imorgon med sonen i släptåg.
Har beställt sådana här i mellanstorleken att fästa på kistan - LEKA ska det stå.
www.countrybymail.se/se/art/antikvita-trabokstaver-12-cm-mellanstorlek.php
Ngn som har några nya bilder att visa
Hej Juliah! Ja det är knappt lönt du går och lägger dig så sent du är uppe
jobbat = jobbar
Juliah: Ja, det är ju bara 5 timmar tills 05. Tänk så mkt du hinner kolla på nätet ostört i 5 timmar
Barnvakt till rean? Lyyyyxigt värre!
Godnatt Vanilj och Juliah. Nu blir det sängen.