• JeaJea

Vita tråden del 8

tycker inte du ska ta åt dig alls av det, hans intresse är ju inte inredning utan han roar sig ju med att provocera.

MiaMariah skrev 2008-06-27 11:14:30 följande:
    Tusen tack alla ni som tröstade mig för den där idiotiska kommentaren i min blogg!Vanilj - ajaj, fy vad trist! stackare..MM - be att han målar en gång till med pensel istället.mimma - men fy vad tråkigt! usch.. vet dessvärre inte hur det funkar.Hanna - grattis i efterskott, fint skåp!Ha en härlig resa till Sthlm alla ni som ska ses!
  • JeaJea

Godkväll i tråden! har hunnit ikapp här igen tack vare träffen.
    Är lite avis på er, önskar att jag hade kunnat följa med, men det får bli en annan gång.

Numberone, Grattis till er flicka och stort lycka till, hoppas ni får komma hem snart.

Nu har jag också en negativ typ i min blogg. Fattar inte hur man orkar gå in och kommentera sånt man inte gillar. Egentligen borde jag inte svara heller, är inte uppretad eller så men jag tycker personen är pundig.
    Titta gärna in och säg vad ni tycker om huset ifråga, det är "det underbara huset"

www.kronbladochlantliv.blogspot.com

• JeaJea

det kändes stressande alltihop, vi trivs ju här. Kom fram till att vi tar det lugnt och väntar några år.

Videli skrev 2008-06-30 19:50:02 följande:
    Jaaaa det var gudomligt, men vill ni flytta?
    [/citat]

Verkligen onödigt. Å ja ikväll ska jag nog surfa runt och tycka en massa och berätta om vad jag tycker är fult, eftersom jag är så mesig irl...lätt att kaxa sig anonymt.
    LinaoMatilda skrev 2008-06-30 19:52:18 följande:
    [citat]
    Men fy så tråkigt. Inget att bli upprörd över men så onödigt. Och att sen påstå att hon kan förbise ditt s.k. grammatiska fel är ju bara skrattretande. Stackars människa, inte lätt att vara så negativ.
  • JeaJea
    Himmelbit skrev 2008-06-30 21:29:33 följande:
    För att vara en så liten stad så finns det gott om inredningsbutiker. Själv är jag lite hemmablind mellan varven men när ngn "utsocknes" kommer (typ Mimmi) så öppnas ögonen! Jag skulle även önska att nästa träff ger mer utrymme till att prata och umgås. Kanske man skulle ha obligatorisk övernattning 
    [/citat]

Ni måste ha haft väldigt kul som börjar planera nästa träff redan, härligt!
    Jag kommer gärna om jag kan. Självklar övernattning.
    Himmelbit skrev 2008-06-30 21:29:33 följande:
    [citat]
    För att vara en så liten stad så finns det gott om inredningsbutiker. Själv är jag lite hemmablind mellan varven men när ngn "utsocknes" kommer (typ Mimmi) så öppnas ögonen! Jag skulle även önska att nästa träff ger mer utrymme till att prata och umgås. Kanske man skulle ha obligatorisk övernattning 
  • JeaJea
    Busan skrev 2008-06-30 21:34:59 följande:
    Jea: I love det underbara huset. Men en fråga kan ni inte köpa era vänners hus ryttartorpet det var ju oxå superfint. Bry dig inte om den "konstiga" personen, vågar ju inte ens stå för vem den är.
    Vi bor redan i ett liknande hus fast större. Anledningen till att vi funderar på att flytta är att bo närmare havet och inne i ett samhälle.
  • JeaJea
    mimmi006 skrev 2008-06-30 21:35:00 följande:
    Jag håller helt med dig! Det skulle vara mysigt att ha en liten fest någonstans och umgås lite mer. Eller pyssla! Shoppa är lite halvt asocialt, jag blir ganska tråkig iallafall.
    haha du? nejdå det är bara kul att se din rygg fortfarande impad
  • JeaJea
    Videli skrev 2008-06-30 21:39:23 följande:
    Vi kan ha en träff hemma hos mig i nya huset där kommer det finnas gott med plats och sängar och så kanske jag får en changs att träffa er
    jag kommer! ingår det någon behandling
  • JeaJea
    JohannaJ skrev 2008-06-30 22:30:56 följande:
    Visst är det gulligt! Jag är så glad. Vi har ju letat hus i 2 år men alla äldre hus har blivit galet dyra. Nu hade vi en stor dos tur.
    har missat det, orkar du visa igen?

MM , färdknäpp, champagne?

Vilken är septim?
  • JeaJea
    MildaMaränger skrev 2008-06-30 22:49:54 följande:
    färdknäppen testade jag igår och det var ju lika kul som att rocky road glassen i frysen är slut..  nej nu får det vara... för idag iaf... satsar på födelsedagen på onsdag, både jag och sambo fyller år
    på onsdag? båda två?
Svar på tråden Vita tråden del 8