• JeaJea

Vita tråden del 8

Tjock kulan skrev 2008-06-02 23:01:43 följande:
    Jea: Är du på jakt efter material till ännu en ljuvlig brudbukett mån tro Malins: ja det är det som är så kul med loppis man gör sina fynd piffar till dom och har sedan fina inredningsdetaljer/möbler som inte finns i allas hem. Tyvärr så ser det mörkt ut med den svarta septim lampan. Verkar utgå eller nått restad i hela landet utom Karlstad och Linköping och de vet inte när de får in någon leverans i heller. Någon vänlig själ eller gammal scout från Karlstad eller Linköping som ska till Ikea och har lust att hjälpa mig med en svart septim lampa så inboxa mig "Nya" möbler någon? www.blocket.se/vi/16641072.htm
    japp, även jag hoppas på någon scout eller annan hjälpsam själ! jag kan ju t.ex. vara behjälplig på distansshopping här i krokarna.
  • JeaJea
    mimmi006 skrev 2008-06-08 21:13:05 följande:
    Nej, men Jea hade en jättefin från House doctor som jag vill ha! Har dick inte sett den på nätet, men säger till om jag hittar den.
    Nä det var inte hd den kommer nog på nätet inom kort
  • JeaJea
    Anton2005 skrev 2008-06-08 22:44:10 följande:
    Nja tveksamt om jag skulle flytta.Går nog bara sådär med den försäljningen, för lite sovrum tydligen och de ska sänka utgångspriset
    Men vad trist. Det verkar lite trögt på marknaden nu.

Imorgon kommer det lite fynd i min blogg. Dessutom såg jag ett vitmålat indiskt bord idag som var jättefint så nu åker penseln fram här igen.

Godnatt!
  • JeaJea
    13 år emellan skrev 2008-06-09 08:31:16 följande:
    Visst är det underbart att säga att man trivs!
    Jag tänker likadant som ni, fast tvekar ändå för de lockar med barnvakt oftare också.
    Vi får se, vi har sagt att vi ska titta. Jag tänker också att det är lite enklare i ett samhälle sen när barnen blir större och vill ut på olika aktiviteter, som vi bor nu måste vi köra överallt.
    Fast för 55 hade jag inte tvekat en sekund.
  • JeaJea
    numberone skrev 2008-06-09 12:20:44 följande:
    Aldrig testat att göra det .... kommer du på vad det andra är för nåt?!Vardagsrummet är så fint hos er.....
    mumsmums (fast det får man väl inte kalla dem) jag har recept hemma
Svar på tråden Vita tråden del 8