• juliah

Vita tråden del 8

Godmorgon!

Vad står på schemat idag för er?
    Här ska städas och bakas inför finbesök imorgon!

Vanilj, jag beklagar verkligen. Ledsen

Malins, jag är hemma med två barn på heltid. Sköter allt som oftast om barnen dygnet runt. Mitt bästa tips är att åka iväg själv i ett par tre dagar. Det var det bästa jag gjort. Nu uppskattar jag tillvaron hemma igen.

• juliah

Nytt i bloggen!

http://juliasvitadrommar.blogspot.com/

Ja egen tid finns det inte särskilt gott om. Jag har börjat bli fräck hihi. Imorgon kommer Milda maränger hit, kommer att utnyttja henne stenhårt med lite avlastning. Samma sak i sommar, en god vän som kommer hit i en vecka, hon ska få passa barn Skrattande
    Det är tufft att inte ha så många i sin omgivning som kan hjälpa till. Jag har i snitt två dagar per månad lite hjälp med Noell.

• juliah

Ang. perfekta hem är vårt så långt ifrån som man bara kan komma. Vi lever på en byggarbetsplats och jag önskar av hela mitt hjärta att det bara var lite vanlig vardagsstädning som gällde. Det är så tröttsamt men vad ska man göra...

• juliah
    MildaMaränger skrev 2008-05-13 10:02:57 följande:
    oj hur gör man egentligen lemon KURD?
    Du, det är så avancerat att du inte behöver bekymra dig om det. Noell tyckte för övrigt inte om det...

Nattönskan, jag tror att så långt det går så ska man försöka involvera barnen. Eller muta med kex och film Skrattande
  • juliah
    misak skrev 2008-05-13 15:35:20 följande:
    Hej!Jag är på krukjakt. Vill ha enhetliga krukor eller någorlunda i allafall. De ska vara lite lantliga och givetvis vara vita. Just nu är mina krukor ganska vita, men de är väldigt olika både i färg och form.
    Unik design har jättefina krukor, vita matta med små hål längst upp som dekoration.
Svar på tråden Vita tråden del 8