• juliah
    aneka skrev 2008-05-27 13:37:28 följande:
    var kan man hitta fina trägrindar till sin uppfart till ett bra pris?har googlat men vill ha tips.
    Bygga själv?
    Annars kan det nog bli ganska dyrt.
  • juliah

Godmorgon godmorgon!

Vad står på schemat idag?

Strålande sol, vi går ut snart och blir nog ute i trädgården mest hela dagen.
    Det går sakta men säkert framåt med Elles klädskåp. Om en vecka kommer min bästa vän hem till oss och stannar i en vecka, gissa om hon ska få underhålla barn och jag fixa med skåpet? Skrattande

• juliah

Hej på er!

Vi har haft en mysig dag ute i trädgården. Hann även hämta Elsas hem paket, de allra mest ljuvliga små födelsedagspresenter till Elle har jag beställt.
    Maken är på Rustauppdrag, nu vankas det middagslagning.

Får se om jag hinner<skumma ikapp lite senare.

• juliah
    Vaniljdröm skrev 2008-05-28 16:11:37 följande:
    Julia,Nyfiken, vad blir det till födelsedagspresent?Tänk att det har gått ett helt år sedan hon föddes lillstumpan.Minns att vi satt här och "undrade" var du tagit vägen och höll tummarna!
    Ååå ja jag vet, tiden går så förfärligt fort. Blir alldeles tårögd när jag tänker på den morgonen Elle föddes. Den är annorlunda mot Noells födelse, allt gick så fort och jag var 100% närvarande på ett helt annat sätt än vid första förlossningen *babblar på*

Det blir en rosa väska med vita prickar, prinsessan på ärten med säng och tillbehör från Maileg. Köpte även fina tårtljus och kort. Har även en dockvagn inköpt på Russinnet.
    Jag misstänker att Noell adopterar presenterna tills vidare Skrattande

vanilj, hihi det var inte illa det, ta det som en komplimang.
  • juliah
    MildaMaränger skrev 2008-05-28 18:33:40 följande:
    På hemtex.. 2 för 99:-
    Ångrar att jag inte köpte dem.

Hittar bara fina dyyyra, och det är det inte värt. De blir ju solblekta.

Enji, men usch så trist, hoppas du blir frisk till helgen!
  • juliah
    Camilla R skrev 2008-05-28 18:56:57 följande:
    Ja, vad fin den är. Du upplever inte att den känns för "tjock"? Tills imorgon skall jag ha bestämt mig, för då skall jag lägga beställningen (gäller att passa på medans det finns lite lön kvar..) Frågan är om jag skall ha svart eller vit?
    Vit röstar jag på! Odlingsklocka, köksklocka, något mer du ska beställa?

Min nästa beställning blir från Elsas hem igen, men det får vänta till nästa månad. Jag tycker verkligen om deras utbud.
  • juliah
    Camilla R skrev 2008-05-28 19:03:19 följande:
    Ja, jag skall även köpa en planka från Ylva Skarp tänkte jag, sen kanske det blir några småsaker som slinker med. Vill också göra lite beställningar hos Elsas hem, måste kanske vänta och se vad som blir kvar när räkningarna är betalda.
    Låter som toppenhärlig shopping,brädorna är fantastiska!

Ang. att vara själv med barnen. Det är nog ganska tufft egentligen men jag har vant mig, maken kommer kommer hem nästan varje dag när barnen gått och lagt sig.
    Jag är en rutinmänniska och utan dem skulle jag tycka att det var urjobbigt.

Kram till dig peak, hoppas du hinner med en massa mys ni lugn och ro  på kvällen!
  • juliah

Ååå, jag blir också galet stressad av att de skriver ut hur många ex som finns kvar.

Camilla R skrev 2008-05-28 19:06:26 följande:
    Tror ni att det här stället funkar även för en flaska YES, diskborste och svamp?www.cosas.se/shop/art.asp&catid=127&f...=
    Ja det tror jag, annars får du väl fylla någon annan flaska med Yes om det är det du använder. Änglamarks flaskor är ju runda, har ingen koll på Yes flaskans form.
Svar på tråden Vita tråden del 8