Inlägg från: Ninizen |Visa alla inlägg
  • Ninizen

Vita tråden del 8

Fasiken!!!!!!!! Det vet jag ju!!!!!!!!!!!!!! Hur kunde det bli så fel Generad

♥ (¯`°?.¸ ♥ Theo ♥¸.?°´¯) ♥
  • Ninizen

Får skylla på att jag har feber i denna stund och hemma från jobb Fundersam

• Ninizen
    MildaMaränger skrev 2008-06-30 12:10:02 följande:
    hihi... det är bara skåningar som säger jobb.... typ "jag är på jobb" *fniss*jag är så van med att man säger "jag är på jobbet"... hihi...
    Hahaha, jahaaaa....är det så?
  • Ninizen

Kickan: Vad är det för soffa du beställt?
    Jag funderar på att köpa deras stolar. Kanske man inte ska göra det då. Jag orkar inte med ngt strul. Har å andra sidan gett upp att leta efter leksandstolen på blocket.

• Ninizen

Peak skrev 2008-06-30 12:25:44 följande:

ja och att ni tror att alla vet vad Gumpen är! Läste det i en tråd, vet inte skåningar att man inte säger Gumpen någon annan stans? (inte så världsvana kanske obs skämt!)Det är mer man kan se det på...tänker...ni skriver "där är" istället för "det är" väl?
    Jag skriver ...DET ÄR ...iallafall

Kickan: Aha!!! Förstår att du vill ha den!
  • Ninizen
    Peak skrev 2008-06-30 13:50:12 följande:
    Kajsa - ja det sa min kompis från skåne och jag höll på att skratta ihjäl mig, det är samma som Gumpen.ninizen - menade att ni pratar så och därför ser man ibland på det som skriver här att de är från skåne antagligen eftersom de även skriver så Och nyckelen, spegelen osv (skrivs oftast inte!)
    Det tråkiga är att när dem visar reportage från Skåne lyckas alltid reportarna hitta ngn från dem djupaste skogarna och man skäms ihjäl. Inte ens jag förstår vad dem säger. Generad Själv är jag Lundabo och jag har för mig att vi inte är så "breda i munnen" hihi.
     Mamma är i advokatkretsarna så vi fick tidigt lära oss prata lite finare   Alltså.... Inget nyckelen här inte, haha
Svar på tråden Vita tråden del 8