Inlägg från: Ninizen |Visa alla inlägg
  • Ninizen

Vita tråden del 8

Himmel: Hahahha. Du fick snabbt dra ihop ett blogginlägg mitt i natten.Vilka krav man ställer
    Superfin tapet. Något sådant jag är ute efter.  Har ni den på en vägg som fond eller flera väggar?

♥ (¯`°?.¸ ♥ Theo ♥¸.?°´¯) ♥
  • Ninizen

Camilla: Är du säker på att han jobbade??  Han kanske satt med laptoppen och surfade på era fina bloggar. Han kanske är en sån där smygare

• Ninizen
    Himmelbit skrev 2008-06-07 23:32:52 följande:
    Ja, vad gör man inte Vi har ju panel i taket och även på de korta väggarna nedanför snedtaket. Därför blir det ju bara tapet på långsidorna (där det även sitter två fönster på ena sidan och dörren på andra).Mitt flummiga svar betyder alltså_ Nej, det är ingen fondvägg. Ja, vi har på flera väggar men inte på alla. Närmare bestämt de två långsidorna.Märks knappt att jag är trött va?!
    Nä knappt

Hej Juliah! Du är i gott sällskap. Känns som jag bara tittar in varannan vecka.  Jag missar säkert sååå många godbitar och härlig inspiration.
  • Ninizen
    Camilla R skrev 2008-06-07 23:36:06 följande:
    Ja, helt säker kan man ju inte vara... MEN han satt och bläddrade i en pärm och förde noteringar, någon laptop syntes inte.. Har sett alldeles för mycket av den mannen den här veckan, dels idag och dels på skolavslutningen...
    Jaha.....bläddrade han i en pärm. Då jobbade han nog... Lät så roligt...förlåt mig.
  • Ninizen
    Camilla R skrev 2008-06-07 23:44:15 följande:
    Helt OK Jag är nog för trött för att försöka formulera mig vettigt...
    Äh klart du formulerade dig vettigt. Bara JAG som är flamsig. Ska strax hoppa i bingen.

Juliah: Jobbar hårt? Njaaeee. Men sen kvällar och helger iallafall. Grattis Elle i förskott.

Himmelbit: Så snäll han är er son. Så omtänksam mot alla små hungriga djur
  • Ninizen

Hej tjejer!!

Kikar in på kvällskvisten...som vanligt innan läggdags Sambon har slocknat för länge sedan. Ser att ni diskuterar POP. Jag hör till den lyckliga(?) skaran som jobbat inom POP koncernen och har redan mina 30%. Jag längtar efter 50% rean istället

Fler reatips för skåningar.
    Sisters och Brothers på Nova stänger för ombyggnad i juli. De har 50 % på ALLT sen i måndags. Hela juni blir det superrensning. *Tipselitips*

Har hittat en leksakskista på Blocket som ska hämtas imorgon med sonen i släptåg.
    Har beställt sådana här i mellanstorleken att fästa på kistan - LEKA ska det stå.

www.countrybymail.se/se/art/antikvita-trabokstaver-12-cm-mellanstorlek.php

Ngn som har några nya bilder att visa

• Ninizen

Hej Juliah! Ja det är knappt lönt du går och lägger dig så sent du är uppe

• Ninizen

Juliah: Ja, det är ju bara 5 timmar tills 05. Tänk så mkt du hinner kolla på nätet ostört i 5 timmar
    Barnvakt till rean? Lyyyyxigt värre!Cool

Godnatt Vanilj och Juliah. Nu blir det sängen.

Svar på tråden Vita tråden del 8