Inlägg från: 13 år emellan |Visa alla inlägg
  • 13 år emellan

Vita tråden del 8

Lillafru:

Grattis!

Jo, tyvärr kommer foglossningen tillbaka. Ibland värre än första gången.

Kaktus:

Ganska vanligt har jag hört. Men, tycker ändå att du ska prata med bvc.

Malins:

Vet ju inte ens vad det är för jobb? Men det kan vara värt att diskutera 75%. Du kan nog inte kräva det...men förhoppningsvis tycker dom att du är en toppentjej som fixar samma jobb på mindre tid

• 13 år emellan
    Titan skrev 2008-06-04 16:44:30 följande:
    13 år emellan skrev 2008-06-04 10:13:17 följande:Är lite nyfiken och undrar varför ni skall gifta er på Island, har ni släkt där?
    Sambon är från Island, så ja, en hel HÖG släktingar som jag inte ens har träffat än
  • 13 år emellan

Ja, hoppas det inte är några galningar bara
    Skämt åsido, hans systrar och föräldrar är hur goa som helst, så det ska nog bli bra!

• 13 år emellan

Äsch! Och jag som precis kom in efter att ha kört uppröjnings-race i garaget! Jaja, då ses vi väl imorgon! Nu ska jag kolla efter en ny symaskin på blocket !

• 13 år emellan
    Beatrize74 skrev 2008-06-04 23:17:43 följande:
    13 år emellan - det låter helt underbart med uppröjning! Själva har vi moffat in cirka 300 kg kök där nu....förutom de 400 kg vi har på altanen...och det halva tonet vi har i vardagsrummet...och de 300 kg som står i lilla hallen. HJÄLP! Fast köket är här...jag har tjuvkikat på beslag, krönlister och vitrinskåpsglas och skiva...blir så LYCKLIG av att se dem. Och skivan blev bara HELT rätt känner jag i magen nu när jag ser den. LYCKA!
    Åh, avis så det ryker! Vi ska snart sätta igång med köket...Skulle vilja sova lite törnrosasömn så man kan vakna upp tills det är dags att inreda det ...

Gungstol ngn? Målad och klar

www.blocket.se/vi/16661040.htm
  • 13 år emellan
    Titan skrev 2008-06-04 22:51:50 följande:
    13 år emellan skrev 2008-06-04 17:23:29 följande:ok då förstår jag, det är ju annars lite annorlunda att gifta sig där. Själv är jag gift med en islänning men vi valde att gifta oss i Sverige då det skulle bli för dyrt för alla svenskar att åka över dessutom bor många av min makes släkt även i Sverige.Men innan vi bestämde oss för ett litet bröllop så var jag inne på att ett stort bröllop ute på de isländska vidderna.
    Åh! Vad trevligt! Jag hade nog åsså tänkt mig de stora vidderna , i ngn liten träkyrka dock...
  • 13 år emellan

Nej, nu får det vara slut på blocket bombningen...God natt tjejer!

Svar på tråden Vita tråden del 8