Inlägg från: 13 år emellan |Visa alla inlägg
  • 13 år emellan

Vita tråden del 8

numberone skrev 2008-06-05 11:14:40 följande:
    *vinkar*
    Hej! Ingen liten på väg ut?
  • 13 år emellan
    JeaJea skrev 2008-06-08 22:32:54 följande:
    skulle ni flytta om ni fick 1 miljon av någon?
    NEJ! Vi satt faktiskt och pratade om detta igår (fast vi diskuterade 55 mille ) och då var svaret fortfarande nej. Vi har ett litet hus och tycker att det är väldigt mysigt. Sen har vi gjort så många planer så det hade varit synd och skam att inte förverkliga dom

Mimmi:

GUUUUD SÅ SKÖNT FÖR ER! Äntligen!

Jag köpte mig en ny (begagnad) cykel igår. Hade en sån tur måste jag ju säga som hittade en superfin Skeppshult för 850 bagis . Så imorgon ska jag cykla för att lämna Björn på dagis (ca 12km till Hörby). Vi tog en tur igår kväll när vi kom hem. Så skönt det var! David hittade en kult-stämplad orange Cresent till sig själv (min e svart - mormorsmodell och 3 vxl). NÖJD!!!
  • 13 år emellan

Visst är det underbart att säga att man trivs!

• 13 år emellan

Misak:

20 kg sedan 4 mars? BRA JOBBAT!

• 13 år emellan

Jo jo...men ändå! Jag är impad!

• 13 år emellan
    numberone skrev 2008-06-09 12:29:57 följande:
    Ne det är mest skit....kroppen mår bra men jag börjar att dala rejält i mig själv. Börjar gråta så fort jag vaknat på mornen för att det gått ytterligare en dag och natt utan att nåt hänt....
    Jag vet precis vad du talar om...Men du vet, h*n kommer när h*n är "färdig"
  • 13 år emellan

Tjockkulan:

Gud vad snyggt det blev med tapet inuti tv-skåpet!!!

• 13 år emellan

Hanna E skrev 2008-06-10 10:27:16 följande:

Malins, tack! Jag har läst till It-ekonom, har jobbat på bank innan och under utbildningen, så det är det jag hoppas på efter mammaledigheten. Har du kommit på vad du vill göra till hösten? Har förstått att du vill göra ngt nytt?!Vanilj, vilka söta! Blåvitrandiga knoppar kanske..! (är helt inställd på att det är en pojk, spelar ingen roll, men jag tänker verkligen på bebisen som han!)
    GRATTIS TILL EXAMEN!!! Det är sådant som ger "vuxenpoäng" vet du ...
    Jag kände också på mig att jag väntade en pojke...och det var det ju !
Svar på tråden Vita tråden del 8