Vita tråden del 8
Truffles skrev 2008-06-25 14:30:27 följande:
LCroft, UVI är ju inte att leka med tyvärr så skönt att hon påbörjat en "rejäl" IV-kur. Min äldsta hade jag oturen med att hamna på lasarettet i Halmstad med för tre somrar sedan då hon i Skara (under semesterresan alltså) fick fel medicin, labbproverna visade några dagar senare att den inte tog hennes bakterier, vilket vi tyckte var konstigt eftersom hon ändå piggat på sig först, varför vi alltså fortsatte semestern... Men läkaren ringde upp oss och bad oss att kontakta närmsta läkare. Visade sig att hon "förbättrats" p g a att UVIn istället smugit sig uppåt så hon fick njurbäckeninflammtion stackarn, innan inläggningen yrade hon i husvagnen... 13 år emellan, har funderat på hur du trivs på nya jobbet?
Hej hej!
Har lite tid för mig själv nu på morgonen (* viskar* Björn sover fortfarande) så jag sitter och läser till baka lite...
Jag trivs jättebra, tack som frågar! Denna veckan har jag varit på utbildning och sedan ledig. Sen drar det igång på riktigt nästa vecka. Jag har redan blivit tillfrågad om vidare tjänst i höst (detta är ett sem-vikariat) så det känns super!