-
Håller med och lägger till, nr 1 är bilderna och sen när man har sett alla vackra bilder fångas man mer av en bra text. Lite som med snygga killar, i längden måste de ha något innanför pannbenet också. Feelgoodkänslan är mycket viktig för mig och det får jag av er båda. Tack för det!Beatrize74 skrev 2008-07-02 08:35:33 följande:13 år emellan -......och du har ju verkligen också LYCKATS göra en unik blogg. Jag blev förvånad när jag satte mig ner och började läsa igenom den från början. Sussi - ja, jag kan tänka mig att det är lätt för dig att bli "inredningsmätt". Om jag jobbade med inredning skulle det nog sluta med att jag hade helt kala vita rum med enkla madrasser på golven...och that's it, för jag tröttnar också apfort på saker.
-
det tyckte inte jag. Gillar raka personer.Sussi N skrev 2008-07-02 08:58:11 följande:Oj, vad barsk jag lät i mitt inlägg, det var inte alls meningen...
-
smart, de där studsmattorna är ju så gräsligt fula...Sussi N skrev 2008-07-04 09:31:12 följande:Underbar garderob Juliah, vill oxå ha mina kläder i en sån...Ni som skall köpa studsmattor, när vi bodde på Nya Zealand upptäckte vi att där gräver alla ner sina studsmattor i trädgården så dom hamnar i marknivå.Supersmart, fallhöjden blir 0 plus att man slipper se eländet om man har den i en avlägsen del av trädgården
garderoben är underbar Julia
Miah, mysigt att planera för smått, bli inte besviken bara, jag hade skolbänken i garaget i flera år. Det är helt normalt att man får försöka i 1 år innan det tar sig. Lite jobbigt att se en juno om det går trögt. Självplågeri. -
tjockkulan: kycklingfiléer penslade med soja och olja, rosmarin, peppar och timjan och rostade rotfrukter (potatis, palsternacka, morot, lök, jordärtskocka, olivolja, peppar, salt, timjan, vitlök) jättelätt bara in i ugnen, sköter sig själv. några såser ev sallad och bröd.
-
Ha en bra dag allihop, nu ska vi ut och shoppa lite. Om nu Ilva ska stänga så måste jag skynda mig och köpa de där kuddarna till Axels rum. (polisbilen och bussen) Vi har iofs nära till Ishöj också men då blir de ju mycket dyrare.
Ska till Rusta och kolla om de har prickiga sopsäckar m.m hoppas på lite fynd där.
Mimmamum: den är jättemysig, ha en trevlig kväll!
memoria, den såsen låter jättegod
-
så har vi, jag tycker det är fint. Har satt en kant runt fönstret också. kan visa bild sen, laddar batterier nu.Beatrize74 skrev 2008-07-07 09:09:15 följande:Och nu tänkte jag ta kort på nya kaklet, men det är så rörigt så det är liksom ingen idé. Det är fortfarande plastat på bänkarna, verktyg högt och lågt och ...näe....det får helt enkelt vänta. Jag får fråga er så här istället...Diskhon står framför fönstret. Det är kaklat runt fönstret. Tycker ni det är ok att ha kakel också i själva fönstret - istället för fönsterbräda?Jag är tveksam själv, men ur fuktspärrssynpunkt så är det nog det bästa. Men estetiskt???
Bra val julia, jag väntar fortfarande på vår.
ha en bra dag! -
Oj här var det spännande! Lycka till Hanna! hoppas det går lagom snabbt.
Enji jag är nog döv. Har inte märkt något tutande.
Vi var på Ilva igår och de sa att de inte skulle stänga men att outleten som låg mittemot innan hade satt upp en skylt på deras mark där det stod "butiken upphör". Antagligen är det därifrån ryktet har kommit.
-
Hej på er!
Underbara vimplar du visar i din blogg Bea. Såg inte vem det var till men ångrar hon sig så skicka dem till mig direkt! (ska bli kul att se om jag har gissat rätt sen)
Igår köpte jag 14 gamla fönster på blocket. De behöver skrapas, kittas om och vissa rutor ska bytas. Fattar inte vad jag tänkte på men nu har jag ett projekt till.
Så kul med alla erbjudanden juliah, hoppas det leder till något annat som är ännu bättre för dig. Tycker du kunde få en egen spalt eller ett stylistjobb eller något sånt. Eller så kan du frilansa och skicka in egna reportage istället.
moimukulatt.. (finska?) jag köpte mina Ilva
-
fast det tar ju bara någon timme (jag har bott i Halmstad)moimukulatt skrev 2008-07-08 12:32:25 följande:JeaJea: moimukulatt hänger kvar sen gymnasiet. Vi skulle komma på olika barnprogram som namn på varandra... och det har hängt kvar.Tyvärr har jag långt till Ilva.Bor vid Mellbystrand ( sveriges längsta sandstrand, 12km).
-
malins: Schöön miljö på hantverksgatan har nog Bruka
Mio hade sittpuffar innan och Europamöbler också.