-
-
Det är en Springer Spaniel.nublu skrev 2008-07-09 09:19:57 följande:Jea: Gud så söt! Vad är det för ras? *blir svårt hundsjuk* Försöker förklara för maken att jag vill ha hund men han vägrar. "När barnen flyttat hemifrån" brukar han säga!
Här är det tvärtom han som vill ha hund. Fast jag gillar dem sen förutom vissa detaljer som han får sköta själv, jag är ingen promenadtjej, förutom mellan butikerPå stan kan jag gå hur länge som helst
-
kan man inte vända på pappret och skära på baksidan?Kajsa 77 skrev 2008-07-09 15:40:59 följande:Möjligen någon som vet hur man spegelvänder text i WORD?
-
Hej kornelia,
Kan du inte slänga in dina frågor igen? här går så snabbt så det missas lätt. Sen får man bättre svar på mer specifika frågor än på allmänna typ "ge mig alla era tips"
Bilder är också bra.
Hittade inte smultrongården.se, blev så nyfiken - har du en annan adress, var ligger det?
Jag är också närking men bor i Skåne nu.
Grattis på födelsedagen Kajsa!
Lycka till idag Anton!
-
tack ska ni ha alla 3
dit får man väl ta en tur när jag ska hem till släkten.
-
herregud vad det är bakverk överallt, jag sväller. Ska nog göra ett inlägg om sallad i min blogg i kväll.
-
Åh kajsa, vad det blir fint. Nu vill jag hem och måla, ingen som vill praoa här istället för mig...
-
oj det var ovanliga snickare
-
Jag har haft en plan om att göra en krona av spännband. (kanske inte heter så, metallband med hål i) Såg det i en tidning för många år sen och spännbandet väntar i källaren på bättre tider.juliah skrev 2008-07-11 15:05:13 följande:Hehe, det var en jättebra fråga...jag tänker enkelt, linne, stomme från loppis. Vi får väl se vad jag kan knåpa ihop någongång. Inte så prioriterat just nu men jag ska spana efter stomme iallafall.Er lampan är jättetjusig!
-
hej förresten
Har läst ikapp, glömt, tänkt kommentera, skrivit långt, tagit bort.
´Tvång om föräldrardagar får mig att se rött.
-
behöver er hjälp, är det någon som har en fin bild på den lilla vita hd-spegeln?
-
Tack! dig kan man lita påMiaMariah skrev 2008-07-11 16:22:22 följande:Jea -
-
Japp så var det. Glömde slå in den igår bara så svärmor fick gg-besticken istället, jag poängterade mycket tydligt att hon får byta till något annat om hon inte gillar dem.Beatrize74 skrev 2008-07-13 11:36:38 följande:Hej...störtar in med en fråga så här lite oförskämt. Jag fyller år snart...men...vad ska jag säga att jag önskar mig till de runtomkring som frågar som inte är ett DUGG intresserad av olika märken och som bara frågar "Vad är det?" om jag säger "Himla", "Lexington", "House Doctor", "Miljögården" eller något annat???Hur gör ni när ni önskar er saker?1. Låter bli att specificerar och hoppas att de vet ungefär vilken stil som är "er" i alla fall?2. Halvspecificerar er "En sådan som finns där och där!"3. Helgarderar er. "Den finns där och där och kostar si och så...jag har lagt undan ett ex!" 4. Försöker önska er presentkort där ungefär de sakerna ni vill ha finns.5. Önskar er saker som det inte "gör" något om det blir lite fel...typ ehhh..olika former av förbrukningsvaror eller saker som inte "syns"?Om någon annan kommer in här och läser så ser det ju superytligt ut kan jag tro. Men jag vet att NI förstår hur jag menar. (Var det du Jea som bestämt skrev att svärfar skulle få tillbaka sin clown, eller hur var det?)
Jag önskar mig aldrig något till hemmet men får en massa MÖG ändåSpeciellt av min mamma hon har inte alls samma smak som jag och tror att hon prickar rätt när hon köper dockskåpslantligt
. Försöker ställa allt som kan gå sönder i barnens rum
Värst är alla skönhetskrämer, drunknar snart i dem. Usch så otacksam jag låter men jag tycker det är sånt enormt slöseri. Nu har jag sagt att de inte får ta med sig någonting annat än hembakta limpor.
"Vi vill bara ha bidrag till kontakter och lysknappar"
Men barnen då? behöver de inga kläder? (hon är shoppiholic) jo vi kan gå på stan tillsammans...