• JeaJea

Vita tråden del 8

hej igen, tjockkulan, jag vill också se, släpp in mig om du vill!

numberone: känner igen mig i det där väntandet, tyvärr hjälper ingenting utan den kommer när den är klar. (eller så får man bli igångsatt som jag) Är du klar med allt fixande, har du fyllt frysen med mat? man orkar inte göra någonting sen så passa på nu.

• JeaJea
    LinaoMatilda skrev 2008-06-09 13:40:18 följande:
    JeaJea: Hoppas du kan komma på träffen. Du får visa bild i träff-bloggen iaf. Skulle vara kul att se hur du ser ut
    lägger till dig så får du se min familjemapp i galleriet.
  • JeaJea

Hej alla!

Grattis kaktus76!

Malins de flesta män är som din... och de flesta fruar som du... kan vara svårt att komma på något bra om man ställer krav på att det ska vara genomtänkt. Det blir ganska pressande och negativt.
    Vi firar vår bröllopsdag genom att vi bestämmer vad vi ska göra varannat år. Det kan vara allt från en enkel middag eller picknick till en resa, den som planerar får själv bestämma vad det blir. Det viktiga är att det är en överraskning. Man behöver inte köpa presenter.

• JeaJea
    joanelli skrev 2008-06-11 15:50:17 följande:
    Hej!Första gången jag skriver här i tråden men jag har läst desto mer! Jag älskar vit inredning så ni ger mig massor av inspiration. Nu till saken, vi bygger just nu ett inglasat uterum med liggande vitmålade plankor på väggen och vitmålat ryggåstak (allt vitt alltså ) och nu vill jag planera inredningen, alltså textiler och detaljer och sånt. Känner att jag inte vet var jag ska börja, har någon av er bilder på fina uterum? Måste inspireras!
    välkommen hit!

tänker så det knakar men det står helt still jag såg en bra blogg med samlade bilder, kanske där finns uterum,  selmas granne hette den nog, hittade den bland länkarna i FruPuffens blogg http://www.etthusivitt.blogspot.com
  • JeaJea
    L iindaa skrev 2008-06-11 21:41:03 följande:
    Hej nu har jag läst igenom alla 628 sidorna i tråden, men det tog i och för sig några veckor, och nu har det hunnit komma flera sidor till att läsa *hehe* kul med en vit tråd här på FL också..! man blir så inspirerad av alla bilder. sån fin present du fick Kajsa 77Kika gärna in hos mig mittnyavitahem.blogspot.com/
    det här är tråd nr 8
  • JeaJea
    Myriz skrev 2008-06-12 11:33:37 följande:
    Nämen i vanliga fall så har jag fullt upp med att hinna med att läsa vad ni pysslar med och läsa era bloggar. När man läst en sida är det bara att uppdatera igen men inte idag... är det pop-rean som lockat ut er från era vita hem månntro?Vi flyttar till radhus i slutet av september så nu jagar jag inspiration för fullt och det får man verkligen hos er! Jag håller på fixar till en blogg nu, tänkte jag skulle länka era sen om det är ok?Nu ska jag ut med lillen lite. Ha en bra dag! Tänkte att det var dags att presentera sig.Veronica heter jag. *räcker fram handen*
    Hej Veronica! den där rean gör att man hinner ikapp, ska bli kul att se om de har shoppat något fint sen.

Igår målade jag vårt sista furumonster, trappan är nu vit, åh så befriande. Har bara grundat men ikväll ska den bli klar. Längtar hem.
  • JeaJea
    Vaniljdröm skrev 2008-06-12 12:13:54 följande:
    JeaKul med trappan! Hoppas att vi får se den sen.Men du, färdig ikväll? Min krävde hela fyra strykningar. Vad är det för superfärg du har?
    jag har snott målarens proffsfärg, alcro för yrkesmålare
Svar på tråden Vita tråden del 8