Inlägg från: Tjock kulan |Visa alla inlägg
  • Tjock kulan

Vita tråden del 8

Mia: Men jag vill ändå se en bild Glad

Malins ok får kolla på Ikea hur de gjort

• Tjock kulan

Mia: ja den är snygg vi har en lite mindre i retro stuk som står på byrån i sovrummet men igår fick han bryt på värmen och sa att nu skulle en golvfläkt inhandlas, den han köpt är tydligen från Bauhaus.

• Tjock kulan

Hejsan tjejer
    Har lagt in lite nya bilder i galleriet på stolen som jag fixat till och lite hall bilder.

MM: JAg är ju galen i pop så för mig blir det svårt att välja, men satsa på basplaggen och enfärgade unikläder. Köpte själv en stor kass med kläder på rean förra året när jag väntade Alice. Kunde anv alla kläder till henne eftersom jag köpte unifärger och tänkte att hon skulle ha dom i höst/vinter när jag plockade plaggen. Pyjamas strumpor bodys och mössor är super från pop. Rean är ju 12/6 om jag förstått det hela rätt

Misak: Fina köksbilder

Fluffiga: Skönt att få rören fixade till sist.

Nu bär det av till extrajobbet

• Tjock kulan

Malins: Förlåt Generad, nu är du tillagd

• Tjock kulan

Malins: Tack så mycket, nej det är mitt målarångest projekt inför sommaren . Maken måste vara ledig och ta hand om Alice så jag helt och fullt kan koncentrera mig på skåpet och inte slinta med rollern pga Alice operasång .

• Tjock kulan

Hej hej
    Då sitter man här efter en natts jobb med en aktiv Alice som vill äta tidningspapper medans man själv fick 3 tim sömn innan maken stack till jobbet. Jag gnällig , jag får skylla mig själv, vad gör man inte för att få lite extra pengar till inredniong och renovering .

Numberone: Nu får du snart säga till h*n att skärpa till sig och masa sig ut enrummaren är för trång nu .

Smultron: Tack, men det kommer inte att bli bättre får ta var på den tiden som finns tillsammans med honom så länge det går.

Bea: Åh jag hade inte kunnat hålla mig hade velat slita upp alla kökspaket och montera på direkten, men så har jag inte något tålamod eller karraktär .'

Malins: Låter som min helgplanering .-), få upp piff i hallen måla hylla till trädgårdsplanket och pelargoniorna, och klistra/&häfta upp tapet på insidan av färdigmålade skänken. Hoppas på att mannen kan få tummen loss och få upp sista kvartstaven under trappan och en list in till toaletten.....

MM: Söt neccesär hur stor är den?

• Tjock kulan

MM: ok är på jakt efter en lite större i typ vaxduksfeeling som är lätt att torka av till Alice prylar i skötväskan.

• Tjock kulan

Oj då vad små bilderna blev hur får ni andra era bilder stora Fundersam

Anton, Numberone, MariaV och Truffles: Tack så mycket är så himla nöjd själv efter att ha utrotat den rosa kökskakeln.

Anton: Ja jag var oxå in om Hemtex och fyndade 2 tavellister till hallen för 79 kr, det kan man leva med , fina påslakan du köpt till sonen. Såg du de nya varorna som de skyltat med i New England stil? De vita Quiltade kuddfodralet hade jag kunnat tänka mig hemma hos mig

• Tjock kulan

Vaniljdröm och numberone: Tack för hjälpen

Numberone: Ja våra lucker var iofs "vita" men nu till allt det nymålade så ser de gula ut . Så när ekonomin tillåter så blir det nya luckor eller ett helt nytt kök. Ja det är sjok när det blir sån förändring bara med lite färg och nya knoppar i ett kök .

VAnilj: Sorry ingen aning om spegeln, var det du eller var det julia som tapetserat ett skåp?

Svar på tråden Vita tråden del 8