Inlägg från: Camilla R |Visa alla inlägg
  • Camilla R

Vita tråden del 8

Visst var det någon som hade den här köksklockan www.cosas.se/shop/produkter.asp&q=odlingsklocka
    jag velar fortfarande, är det någon som kan visa bild och övertyga mig. Är den för "tjock"?

• Camilla R

Kajsa 77 skrev 2008-05-28 17:08:32 följande:

...förutsatt att arbetsgivarna tackar ja också då...
    hållerl tummarna, men det får man väl nästan förutsätta va??
  • Camilla R
    Enji skrev 2008-05-28 17:51:24 följande:
    Usch, sitter här o mår sådär.. fått någon förskylning som är trist. Känner mig döhängig.Visst var det du Camilla som tipsa om Silviakakan? Iaf bakade jag den till att min mamma som kom på besök igår. Den var väldigt uppskattad. Hur enkel som helst att göra också ju! Tack för tipset!juliah -> de små växer så himla fort. Låter som finfina presenter till lillflickan.
    Javisst var det jag som tipsade om den, kul att den uppskattades!
    Den är ju himla god tycker jag själv plus så enkel
  • Camilla R
    Vaniljdröm skrev 2008-05-28 18:00:46 följande:
    Camilla!Min favvoklocka! Vi har den i köket, bild i galleriet.Mimmi har den också i sitt kök.
    Ja, vad fin den är. Du upplever inte att den känns för "tjock"?
    Tills imorgon skall jag ha bestämt mig, för då skall jag lägga beställningen (gäller att passa på medans det finns lite lön kvar..)
    Frågan är om jag skall ha svart eller vit?
  • Camilla R
    Peak skrev 2008-05-28 18:01:29 följande:
    Kajsa77 - vad skönt att de slutar strejka nu och hoppas ni får komma in på en gång!!!Jag och Lowe hade just en fight! Det suger musten ur en! Han blir nästan alltid gnällig och grinig när vi kommer hem från dagis - inget är bra och han tjuter mest! Blir tokig på detta - det känns som att han inte trivs hemma när han håller på så här! På dagis är det inga problem och inte när han är hos andra och tex sover över, men hemma...Puh - vad värdelös man känner sig!Nu ligger han och sover iaf! Han är säkert bara trött efter en dag på dagis...(hoppas jag!) Blev alldeles trött själv och fick ont i huvudet!Cred till ensamstående! Jag är ensam med Lowe om kvällarna helgerna nu för R jobbar extra på ett ställe och jobbar över på sitt jobb, så den här veckan har han knappt sett L ens! På helgerna jobbar han hela dagarna (snickare) så det ska bli klart i tid! Man blir trött...
    Ja, fighter med barnen är aldrig kul, det tar på krafterna. Onsdagar är jag alltid själv med barnen och det går numera (oftast) riktigt bra. Idag var det grinigt och tjurigt på hemvägen, men så när vi kom hem så såg grabbarna att granntjejerna var ute. De sprang iväg och lekte tillsammans. Kom in vid 6-tiden för att äta middag och är nu ute och leker igen. GUD så skönt! Helt plötsligt har jag egen-tid, vilken lyx!
  • Camilla R
    juliah skrev 2008-05-28 19:00:36 följande:
    Vit röstar jag på! Odlingsklocka, köksklocka, något mer du ska beställa?Min nästa beställning blir från Elsas hem igen, men det får vänta till nästa månad. Jag tycker verkligen om deras utbud.
    Ja, jag skall även köpa en planka från Ylva Skarp tänkte jag, sen kanske det blir några småsaker som slinker med.

Vill också göra lite beställningar hos Elsas hem, måste kanske vänta och se vad som blir kvar när räkningarna är betalda.
  • Camilla R
    Vaniljdröm skrev 2008-05-28 19:05:54 följande:
    julia,Jag fullkomligt älskar Elsas jag med.Men jag blir minst sagt nervös nu när de skriver ut hur många som finns på lager. Tänk om favoriterna tar slut innan jag hinner beställa.......
    Precis så blir jag med.. Det blir lite stressigt, samtidigt som det ju ändå känns bra på något vis.
    Jag är mest sugen på lite nya kuddar och lite porslin från Green Gate. Åhléns har numera lite Green Gate, men det var så lite och inget av det jag ville ha tyvärr.
  • Camilla R
    Peak skrev 2008-05-28 18:01:29 följande:
    Kajsa77 - vad skönt att de slutar strejka nu och hoppas ni får komma in på en gång!!!Jag och Lowe hade just en fight! Det suger musten ur en! Han blir nästan alltid gnällig och grinig när vi kommer hem från dagis - inget är bra och han tjuter mest! Blir tokig på detta - det känns som att han inte trivs hemma när han håller på så här! På dagis är det inga problem och inte när han är hos andra och tex sover över, men hemma...Puh - vad värdelös man känner sig!Nu ligger han och sover iaf! Han är säkert bara trött efter en dag på dagis...(hoppas jag!) Blev alldeles trött själv och fick ont i huvudet!Cred till ensamstående! Jag är ensam med Lowe om kvällarna helgerna nu för R jobbar extra på ett ställe och jobbar över på sitt jobb, så den här veckan har han knappt sett L ens! På helgerna jobbar han hela dagarna (snickare) så det ska bli klart i tid! Man blir trött...
    Glömde ju helt att skicka över en stor kram till dig, förstår att du känner dig trött, men fokusera på ljusglimtarna så känns det lite lättare!
Svar på tråden Vita tråden del 8