Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet
    MildaMaränger skrev 2008-06-26 22:47:54 följande:
    eh.. nej det vore ju ännu mer taskigt än att säga att jag inte blev nöjd eller?
    Kanske det... Lät lite som om du inte ville säga alls att du inte blev nöjd. Tjenixens förslag lät ju onekligen bättre .
  • Det ljuva livet
    Videli skrev 2008-06-28 20:53:30 följande:
    Jaaa den var jättefin... Nej tyvärr var jag inte med på träffen. Från början var det fullt upp med lägenhetsförsälnigen, så jag passade på att boka på lite jobb idag oxå...Men jag försöker hålla i mina pengar nu och bara lägga dom på möbler, allt de dära smått får jag ta när vi flyttar in.Vi har ju trots allt köpt 9 rum o kök som måste fyllas.... (vilket världsproblem)
    Ta det lungt! Gör inte tabben som jag gjorde, nu behöver jag ju inte några fler möbler . *tråååkigt*

Kajsa: Berätta allt! Var dolk som du hade tänkt dig?! Ingen Ove 63 med?
  • Det ljuva livet

Numberone: Grattis till er lilla tjej! Jag har tänkt på er mycket.

Videli: Dessa har vi; ett hopkok av soffa och bord från en serie och stolar från en annan.

• Det ljuva livet

Hej!

Malins: Vad tråkigt att du blev så nervös på intervjun. Skåpet kan bli superfint! Det går att ta bort krusidullerna på dörrarna, det gjorde jag på mitt skåp.

• Det ljuva livet
    Videli skrev 2008-07-01 20:38:10 följande:
    Någon som kan tipsa om vita gardiner, typ linne...Har inte råd att köpa Himla till alla fönter, så jag tänkte att jag skulle börja med billigare varianter, sen byta ut dom en efter en...Typ ellos eller Laredoute..???
    Ikea har fina, men kanske inte så billiga, 449:-  *beror på hur många man ska ha, vi har 10st i vardagsrummet, och då blir typ allt dyrt*
    http://www.ikea.com/PIAimages/63890_PE167885_S4.jpg
     Vi har dem i sovrummet, så här ser de ut där:
    sytt ett elementskydd..
Svar på tråden Vita tråden del 8