Inlägg från: Det ljuva livet |Visa alla inlägg
  • Det ljuva livet

Grattis Anjo! Hoppas att ni mår bra

Videli: Jag gillar dem, passar perfa i ett bibliotek! I vilken färg hade du tänkt dig?

Bea: Precis så känner jag med! Tror på nått sett att det har lite med den här tråden och alla bloggar att göra . Jag är helt klart kräsnare nu för tiden .

• Det ljuva livet

Bea: Jag kör på den stilen jag först föll för, även om jag ibland blir frestad att köpa något som inte passar in. Gillar hem som har en röd tråd.

Det där med att inte längre få pirret i magen när man ser något vackert, tror jag är lite som att gå från barn till vuxen. Man blir liksom lite blasé och mycket svårare att tillfreställa, den där storögda förundran finns inte mer. *tror tyvärr inte att den kommer tillbaka*
    Jag har gått på ikea med min måttligt inredningsintresserade jobbarkompis och handlat idag. Virkade kuddfodral,vivan gardiner, en pläd, bubblig lampor, lite ljus och annat smått och gott. Skälv hade jag inte längre fått något "lyckorus" av att köpa sånt, men hon var superglad och nöjd (det var hon som fick bordet). Önskar ibland att jag kunde få tillbaka lite av den känslan, och inte alltid söka efter nästa grej eller projekt.

MiaMariah skrev 2008-07-01 22:43:20 följande:
    Om ni hänger kvar en stund till kan ni få se nåt sött jag fått av min faster som hon hade när hon var liten..
    Gärna!
  • Det ljuva livet
    Kajsa 77 skrev 2008-07-01 22:57:59 följande:
    Jag såg just på bloggkoll att min blogg hoppat fram på listan ett stort skutt. Så det är ju tydligen några som gillar att kolla i den...
    Grattis! Vad kul
  • Det ljuva livet

Läggdags! Klockan ringer kvart i fem imorgonSkrikandes..

Sov gott!

Och MM vaknar med värkar kl 02.13 i natt, får en kille kl. 17.25 imorgon *gnuggar spåkulan*

• Det ljuva livet

Heeeej mina vita vänner!

Hoppas att ni mår bra, det verkar som ni håller på för fullt som vanligt .

Jag är helt lycklig idag, äntligen SEMESTER !!!! ( galet surt att jobba helgen innan semestern)I fyra veckor ska jag bara njuta, bada, sola och roa mig med att måla om huset.

• Det ljuva livet

Fin lampa Miah!

Malins sovrum är  är ju underbart! Ni är supernöjda förstår jag

Är Mimmis övervåning klart?! Grattis Mimmi, vad ni har slitit. Gud vad kul att få börja piffa!

Svar på tråden Vita tråden del 8