Inlägg från: MildaMaränger |Visa alla inlägg
  • MildaMaränger

Vita tråden del 8

Nattönskan skrev 2008-05-13 10:02:44 följande:
    Malins: Självklart är det svårt. Jag har heller nästan aldrig nystädat även om jag tillbringar hur många timmar som helst med att städa per dag (eller iaf plocka upp och dra med dammsugaren) Jag har en dotter som är 3 år och en liten som blir 1 år i augusti. Inte är du oduglig för att du inte orkar, energin är alltid en brist vara vilket märks på responsen av ditt inlägg. Jag till och med sökte läkaren för jag var så energilös. Men allt verkar vara bra, så det är nog bara tillvaron när de är små. Men får jag fråga om ett råd, hur grejer man fast man har barnen hemma? jag tänkte faktiskt försöka måla ett rum, kan man ställa 3 åringen med en egen pensel? funkar det?Idag är ytterliggare en härlig soliga dag. Men vad kyligt det blivit. Idag ska jag till loppis och sen bibblan, sen tänkte jag äta ute med dottern som börjar på sitt nya dagis imorgon. Det är roligt att se vad andra ska hitta på Kajsa M: Vad tråkigt med din dottern, jag har inte hängt med riktigt. Vad är det för operation hon ska göra? Hoppas landstinget ger med sig snart så allt kan bli normalt igen. Milda maränger: Håller helt med om det där med sambo som fixar att det ser extra fint ut... de verkar tro att man piffar med skor, träningskläder och tomma förpackningar *fniss*
    hihi... ja de borde förstå lite bättre haha
  • MildaMaränger
    Peak skrev 2008-05-13 10:42:23 följande:
    kan inte se bloggar från jobbet, men antar att den är liknande den de hade förra gången...Jag hittade inte en enda tub NÅGONSTANS!!!SYLT - Jättefina!!! Säg inte att det ljusblå prickiga tyget är slut  Jag letar ju efter sådant och har inte hittat så nu tänkte jag att S&S är min sista utväg....
    inte riktigt lik... snyggare... finns på Åhlens
  • MildaMaränger
    Truffles skrev 2008-05-13 10:47:16 följande:
    Hej alla!Hemma sjuk, men har skummat litegrann. Då hjärnan just nu är av grötkonsistens så kommer jag inte så mycket ihåg vad jag tänkt kommentera... Malins, Tids nog kommer du också att få mer egentid fast barnen är hemma och då kan du pyssla och piffa mera men ingen tycker att det är konstigt att du inte hinner just nu. Vanilj, vet inte vad jag ska säga, förstår att ni har det tungt just nu. *styrkekramar*MM och Juliah, hoppas ni får en trevlig dag tillsammans imorgon, bra inställning du har MM med att du behöver träna lite, men en bebis är en helt annan sak att ta hand om än två fullt rörliga små busbarn med spring i benen. Som ni ser så har jag inte helt uteslutit att hitta fina skåp på blocket så jag tittar vidare... Tänk er det här vitt med andra belag/knoppar.www.blocket.se/vi/16368765.htm, ditt egenbyggda skåp var jättefint! Och jag håller med Tjockkulan, jag hade nog inte lyckats med ett sådant även innan barnen.
    jo det är jag fullt medveten om... jag har en bror med småttingar.
  • MildaMaränger
    Peak skrev 2008-05-13 11:09:42 följande:
    okej får kolla in Åhléns då! Lust att slänga in en bild till här?
    om du kollar några sidor bak så finns bild
  • MildaMaränger

Billigt tips är ju annars att måla vanliga lerkrukor... Hemtex har fina just nu också.. någon hade fyndat där .. tror det var himmelbit

• MildaMaränger

glöm inte den spännande fortsättning på desperate housevifes ikväll

• MildaMaränger
    umbro skrev 2008-05-14 00:10:07 följande:
    Jag vet att jag frågat tusen miljoner gånger ( Känns det som) hihihi men jag tar och frågar en gång till jag lovar hihihi en sista gång.JAg får skylla på att jag ammar och sover dåligt om nätterna att mitt minne är som det är.Jag ska nu inhandla färg till vardagsrummet Vad heter färgen som ni målat väggarna med?
    Kan tyvärr inte hjälpa dig med det då jag inte målat mina väggar själv... allt var vitt vitt vitt när vi flyttade in

hihi... jag råkade gå upp en timme för tidigt... fast då hinner jag packa iof.. haha
    usch vilken hemsk natt, har sovit superdåligt, kroppen börjar verkligen bli tung och jag vaknade av en sur uppstötning.. fan vad äckligt... ryggen tar rekord nu usch
Svar på tråden Vita tråden del 8