Inlägg från: MildaMaränger |Visa alla inlägg
  • MildaMaränger

Vita tråden del 8

misak skrev 2008-05-23 14:13:14 följande:
    Fru Puffen:Wow vilken fin hall!Gillar både spegeln och zinkhuset skarpt! Har du någon länk eller tel nr till var man kan hitta dem? och gärna pris så man inte blir lurad.Är det fler som har halltips och gärna bilder??www.drommenometthuspalandet.blogspot.com
    jag har hallbilder... kolla i min blogg
  • MildaMaränger
    MiaMariah skrev 2008-05-23 15:11:11 följande:
    arla.se tycker jag har bra recept.
    sitter och spanar in där nu... hittar en hel del! har ni provat "min" potatissallad än? Beroendevarning på den
  • MildaMaränger

Misak... antar att du var på familia?

• MildaMaränger
    Vaniljdröm skrev 2008-05-24 09:06:23 följande:
    Godmorgon kära vänner!Vi har tagit en lång sovmorgon och nu blir det frukost på nystädade verandan. Sommar!Första lördagen på länge som vi inte har något inbokat. Kanske kan vi fortsätta med hallprojektet då. Men när vädret är så här härligt är man ju inte så sugen på att bygga garderober!Är det någon som vet var man hittar en riktigt fin smutstvättförvaring? Med lock.
    Bruka har superfin.. brukar även finnas på maxi och coop
  • MildaMaränger
    Vaniljdröm skrev 2008-05-24 10:16:48 följande:
    Tack MMÄr Brukas i korg, metall eller plast?Jag tycker det är bra om den går att rengöra!
    rotting
  • MildaMaränger
    Vaniljdröm skrev 2008-05-24 10:24:27 följande:
    Ja, då har jag nog sett den och den är underbar!Men med barn som ständigt har grusiga och leriga byxor måste den kunna sköljas av.Jag får leta vidare!
    ska du ha den i hallen?
  • MildaMaränger
    Ankmor skrev 2008-05-24 12:31:53 följande:
    Milda Maränger apropå den turkosa badbollen - här har du en passande badbalja
    hihi... tack för tipset!
  • MildaMaränger

Tack för alla positiva ord om min mobil.. hihi..

Jag tänkte åka till rusta i morgon, tips??

Svar på tråden Vita tråden del 8