Inlägg från: MildaMaränger |Visa alla inlägg
  • MildaMaränger
    lyckligamy skrev 2008-05-19 19:30:09 följande:
    Hej, hej!Hoppar in här med en liten fråga till er experter Är ute efter en sådan här bräda med text på men jag undrar vem som är den "äkta" brädan så att säga. Är det inte Ylva Skarp som var först med att göra dem? Hittade en ny webbutik som sålde brädor men då var det en Anna Lönnergård som hade gjort dem. Blev lite konfundersam om vilken som är "äkta" eller vad man nu ska kalla det.
    Vaniljdröm skrev 2008-05-19 19:31:45 följande:
    Ylva Skarp gör den äkta! Allt annat är plagiat.
    jag tycker att det är pinsamt att någon kopierar så tydligt och sen säljer. okej om man gör det för eget bruk. Jag tycker att det vore annat att om man ändrade typsnitt.. Hoppas ingen tar illa upp men det är min åsikt
  • MildaMaränger

Ingen som har IKEA 365+ porslin och vet om det är bra?

• MildaMaränger

det håller bra? eller blir det lätt kantstött?

• MildaMaränger

nu ska jag packa ihop min väska så jag är färdig att hoppa på tåget hem i morgon bitti. Ska FÖRSÖKA få ner alla mina fynd i väskan... hihi

• MildaMaränger

Julia , darling... som sockervadd fast sötare! har kommenterat i bloggen

• MildaMaränger

god morgon!

någon som har tips på hur man får rent sin ugn???

• MildaMaränger
    Anton2005 skrev 2008-05-21 09:31:36 följande:
    God morgon!Sitter på jobbet och tar det lite lugnt Har varit på MVC på morgonen. Jag tycker jag har en super stor mage men det verkar vara en mindre bebbe än Anton va vid den tidpunkten iaf. Längtar sååå tills lillen kommer.
    hihi visst är det helt otroligt... jag fattar inte hur min bebbe får plats
  • MildaMaränger
    Anton2005 skrev 2008-05-21 09:49:55 följande:
    Ja helt galet. Jag har haft lite svårt att få den här myskännslan som man får när man väntar barn. Med Anton va det ju så mkt som skulle inhandlas och fixas men nu har man ju det mesta så det känns som man ägnar själva graviditeten för lite tid. Men nu äntligen börjar jag känna den där längtan och att allt runtomring är kul att fixa
    ja jag börjar känna mig mer redo.. men inte riktigt.. känns som att jag är på 50 av 100 kanske... har lite att fixa med innan. Barnsängen ska slipas och målas, tvätta babykläder, packa bb-väska osv
Svar på tråden Vita tråden del 8