Inlägg från: Camilla R |Visa alla inlägg
  • Camilla R

Vita tråden del 8

Vaniljdröm skrev 2008-05-28 19:14:27 följande:
    Då kan jag beställa nu och betala med nöjespengarna för nästa månad......Denna månad har jag nog handlat mer än jag borde.
    Och jag kan ju i juni se fram emot min retroaktiva lönehöjning, de pengarna skall bara gå till kul.

Fast restskatten är ju fortfarande inte betald...
  • Camilla R
    juliah skrev 2008-05-28 19:13:34 följande:
    Vet ni vad jag fick med mitt paket idag föresten? Det strulade till när jag skulle beställa, och som tack för tålamod så fick jag ett GG doftljus. Den är såå söt och förpackningen nästan ännu sötare. Vilken trevlig gest! Det är lite annat mot Designdirekt det!
    Ja, hur gick det med designdirekt, löste sig allt till slut?
  • Camilla R

Nu är beställningen hos Cosas lagd. Hade 10% rabatt, så det gjorde ju en del på beställningen i alla fall

• Camilla R
    Vaniljdröm skrev 2008-05-28 19:22:10 följande:
    Julia,Bara du inte knycker godbitarna framför näsan på mig så Jag vill ha "essential-lampan" till vårt skrivbord. Jättedyr men jag har suktat länge och dessutom sålt den gamla på Tradera (försöker försvara köpet bäst jag kan).Sedan vill jag ha en glasflaska från GG med doftstenar till nya badrummet. Har du sett dem i verkligheten?Och så vill jag ha en härlig kudde till sovrummet men velar vilken jag ska välja. Tycker olika varje dag !Ett par vackra hårspännen frå Lisbeth Dahl behöver jag också och som kronan på verket ett tjusigt förkläde från GG.Hjälp, det blir dyrt!
    Men lampan är SÅ FIN!!
    Den finns i butiken KOFFERT på Humlegårdsgatan och jag är där och fingrar flera gånger, men tyvärr är den lite för dyr för mig.
  • Camilla R
    malins79 skrev 2008-05-28 20:13:33 följande:
    Glöm inte Leila bakar kl 21!Idag skulle hon ha konditorifika och sen ett besök på ett kafé i Sigtuna.Kajsa, hoppas lillan får tid för operation snart!
    Tack för påminnelsen, det hade jag helt glömt bort.
    Tappade bort det mesta efter att ha duschat barnen och sedan nattat dem, då går liksom luften ur en stund.
    Skönt att landa i soffan med Leila
  • Camilla R
    LinaoMatilda skrev 2008-05-28 20:22:40 följande:
    Nu har jag läst ikapp Har varit på middag med jobbet, trevligt sällskap men tyvärr inte så bra restaurang.Enji: Krya på dig!Kajsa: Skönt att det löser sig! Och så ser jag att ni pratar om Elsas hem. Jag skulle också gärna beställa därifrån men tyvärr blir frakten så dyr, det är nästan bara nublu som har fast pris på frakten till Finland. Hoppas ni som fått paket därifrån visar bilder sen.
    Tråkigt att restaurangen inte var något bra, men trevligt sällskap är ju alltid kul.
  • Camilla R

Min beställning från Cosas (som jag gjorde igår kväll) är redan på väg, det bådar gott

• Camilla R
    Vaniljdröm skrev 2008-05-29 13:27:14 följande:
    Camilla,Vad kul!Jag fick okså besked att mitt paket var på väg.Vad beställde du? klockan?
    Japp, jag beställde klockan och efter mycket velande så blev det en VIT, sen beställde jag odlingsklockan, en planka från Skarp Kalligrafi som skall hänga utanför barnens rum (Här finns bara snälla barn) sen köpte jag diskmedel och diskmdelsstället.
    Hade 10% rabatt och det kändes ju lite bra, sen blev det ju fraktfritt också

Vad beställde du själv?
Svar på tråden Vita tråden del 8