Inlägg från: Camilla R |Visa alla inlägg
  • Camilla R

Vita tråden del 8

Oj, vilket liv det har varit från oRMINGEFESTIVALEN.... det är ljud som gör att melodislingorna försvinner :-9

Nu är det snart sommarlov och vi skall snart vara lediga, vet inte vem av oss som mest ser fram emot .edighetehne

• Camilla R

Jag har faktiskt hämtat paketet men inte sjungit för det än... skall öppna imorgon imorgon och hoppas på nöjd lucköppning

• Camilla R

Camilla R skrev 2008-05-30 22:33:14 följande:

Jag har faktiskt hämtat paketet men inte sjungit för det än... skall öppna imorgon imorgon och hoppas på nöjd lucköppning
    Är jag knäpp som har ett oöppnat Cosas paket i hallen Eller är jag bara mäsnklig o´somnar i hallen???

/Camilla
  • Camilla R
    malins79 skrev 2008-06-03 19:16:05 följande:
    Idag har jag köpt en ny kaffebryggare, det blev en silverfärgad Moccamaster. Elkedjan som vår elbutik tillhör hade endast den silvriga hemma och den var på kampanj 995kr så jag slog till. Kanske hade varit kul att ha en vit men att behöva lägga nästan 500kr till var jag inte sugen på. Jag har haft nog med utgifter denna månad, ny kamera, elvisp, stola, volangdynor och nu kaffebryggre, tur att skattepengarna kommer.
    Oj, vad kul med så mycket nytt på en gång. Den kaffebryggaren skall ju vara något extra, kul att det var så pass bra pris också. När våran pajar, får det bli en sån tror jag. Du får meddela HUR mycket godare kaffet blev
  • Camilla R
    Videli skrev 2008-06-03 20:34:21 följande:
    GODKVÄLL VI ÄR NU HUSÄGARE, IDAG SKREV VI PÅ KONTRAKTEN KÄNNS HELT OVERKLIGT
    GRATTIS!!
  • Camilla R
    Peak skrev 2008-06-04 10:10:25 följande:
    13 år - tack, ja väldigt i smyg, för det är hemligt (och ännu är ju inget bokat, men det är planen)
    GRATTIS, vad spännande och kul att åka iväg och göra det. Om vi någonsin slår till, så blir det nog så för oss också!
  • Camilla R
    malins79 skrev 2008-06-04 11:11:28 följande:
    En helt ot frågaJag ska söka jobb, platsen är på 100% men jag vill nog inte jobba mer än 75%, kan dom neka mig det, fast annonsen annoseras ut på heltid?Kanske inte ska ta upp det om jag får gå på intervju utan om jag mot förmodan skulle få jobbet eller hur gör man? Det är ju inte så många jobb som är utannoserade på 75%
    Vad du alltid kan göra är att börja på 100%, därefter kan du alltid yrka din rätt till att jobba deltid när du väl är anställd. Tror dock att det är först efter 6 månader -men jag kan minnas fel.
  • Camilla R

Smultron och glass skrev 2008-06-04 14:41:35 följande:

Vad ska ni göra på nationaldagen?Vi tänkte åka till torpet över helgen och påta i trädgården och bara ta det lugnt. Nu har jag äntligen köpt en kamera också, så den här gången kanske det blir lite bilder i bloggen. Jag lånade en kamera av pappa sist jag åkte till torpet, men så glömde jag batteriladdaren och alla andra kablar där så jag kunde ändå inte föra över några bilder till datorn - klantigt!
    Själva skall vi till Boo-vallen! Sonen skall spela minicup (fotboll) fast det är klart, det är ju inte hela dagen, eftermiddagen kommer vi fira ute i solskenet, förmodligen hemma på tomten!
Svar på tråden Vita tråden del 8