Inlägg från: lillafruluva |Visa alla inlägg
  • lillafruluva

Vita tråden del 8

malins79 skrev 2008-06-18 09:22:02 följande:
    Bea, det finns ju sån där plastfilm som du kan klistra på fönsterbräderna. Tror Lillafruluva gjort det.
    Ja det är jag! Har gjort så på alla våra fönsterbrädor och det är lätt att ta bort om man ångrar sig. Lätt att torka av också!
  • lillafruluva
    juliah skrev 2008-06-19 06:24:52 följande:
    Är det någon som har ett underbart recept på marängtårta att dela med sig av? Eller som provat Leilas chokladpavlova?
    Gud vad gott, skicka receptet till mig om du får något!!

Stackars Milda, dumma Sverige!
  • lillafruluva
    juliah skrev 2008-06-19 09:18:00 följande:
    Efterlyser lite bilder från er som har sänglampor ovangör sängen som sitter på väggen!Har lite svårt att se hur det ska se ut...
    Det man läser om sänglampor är ju oftast att de ska sitta bredvid varandra i mitten så man kan rikta dem utåt och inte störa den som sover bredvid..
  • lillafruluva

Oj oj, har varit borta sen i torsdags så här har det nog hänt mycket i tråden!
    Är hemma med världens förkylning. Som tur är skickade svärfar upp en bok, Franske forbindelser, ska lägga mig och njuta av lite bilder(för danskan förstår jag inte mycket av)

Ska se om jag kan ta lite kort, vi har fixat inställningarna på nya kameran

• lillafruluva

Hallå!
    Håller på att byta alla sovrum, inte så smart när man är sjuk kanske..
    Tycker ni att man kan ha ett hörnskåp i ett barnrum??
    Och var hittar man fina vita quiltade(eller hur det stavas?) överkast till en dubbelsäng??

• lillafruluva
    mimmi006 skrev 2008-06-23 11:37:51 följande:
    Är det nån som har tips på fina inspirationsbilder till en klädkammare? Jag har fastnat lite...
    Kolla på martha stewarts hemsida!
  • lillafruluva

Tjock kulan- sänggaveln är en Mörkedal från ikea, men jag har klätt gaveln själv då jag råkade bleka sönder originaltyget En sån gavel är lätt att göra själv. Ska dock köpa en Hemnessäng snart för sjunger snart på sista versen

Svar på tråden Vita tråden del 8