Inlägg från: lillafruluva |Visa alla inlägg
  • lillafruluva

Vita tråden del 8

Bea- har samma dilemma! Har ju bytt sovrummen här hemma och nu är det massor som måste rensas och ännu mer saker som måste byta plats! Uuuusch vad tråkigt det är!!!

• lillafruluva
    Beatrize74 skrev 2008-06-25 10:23:15 följande:
    Åhhh hjälp...vi får stötta varandra....mitt mål är att få rent i hall och vardagsrum idag...Vilket är ditt mål?
    Mitt mål är är få iordning barnens rum, alla möbler och leksaker! Men hur kan de plötsligt ha så mycket saker???
  • lillafruluva
    mimmi006 skrev 2008-06-25 11:04:55 följande:
    Jag har kaos här hemma, men är rätt glad ändå... jag tycker det är så skönt att få vara hemma på dagarna och hinna med att plocka överhuvudtaget! Men en del dagar känns det tungt. Det är bra att det är soligt idag iallafall, så man slipper att kura inne! Förlåt mitt käcka inlägg...
    Ja, när jag var mammeledig kändes det inte lika jobbigt, men nu har jag press på mig med att bli klar med allt i tid hela tiden...längtar efter nästa f-ledighet!! Sen måste jag skola om mig eller leta nytt jobb, så trött på mina oregelbundna arbetstider!
  • lillafruluva

Nu har jag plockat och plockat och plockat, förberett middag och fixat. Ska lägga mig på soffan en stund och vila innan jag hämtar barnen

LCroft- Stackars er allihop, men nu kan det väl bara bli bättre!!
    ?

• lillafruluva

Hihi, lista är bra, jag har inte heller kolla på alla

30 juni / Mildamaränger
    Juleja
    16 januari / Lillafruluva
    anton2005
    Knyttis
    MariaV

• lillafruluva

Äntligen en ledig dag!
    Har köpt en galltvål så här ska tas bort fläckar på lite allt möjligt
    Hoppas på bebisar i tråden snart!!
    Grattis till Anton!

• lillafruluva

Sådär, passade på att fika med några lediga väninnor och sen handla lite..
    Måååste få tummen ur och rensa barnens rum nu!
    Dessutom vill jag måla min sekretär som jag inte fick måla för förra ägaren Men den personen kommer aldrig komma hit så antingen målar jag den eller så hivas den!

Svar på tråden Vita tråden del 8