• misak

Vita tråden del 8

MiaMariah: Så härligt med rea o cheesecake, mmm vad sugen jag blir!

Juliah: Har du hört något? *nyfiken* Hoppas det går bra o snabbt!

• misak

MM: GRATTIS till tösen! Det gick verkligen snabbt!

Malins 79: Du hittar fynd som bara den, hur bär du dig åt? Jag antar att ni har stor plats hemma?!

Juliah: Du får hälsa MM.

• misak

Malins 79: Då förstår jag... Vi har runt 100kvm. Vill ha mer!

Så söt flicka MM fått o snart får hon sussa i en Juno

• misak

Vad flitiga ni är allihop! Här händer ingenting, känns det som... Får inget gjort, totalt tom på inspiration. Har en gammal skolbänk o stol i förrådet som ska slipas o målas men barnen tar just nu all tid (o det ska som ju få göra också).

När det är fint väder vill man ju bara vara ute, men som idag när det ösregnar så får jag inget gjort liksom...

Juliah: Vad har ni tänkt för kök, luckor?

Vanilj: Jag tycker synd om dig...

• misak

Jag behöver hjälp med ett överkast till en pojksäng, storlek vanlig enkelsäng. Var kan jag hitta snygga?

Nu åskar det här, usch!

• misak

Bea: Superfina kuddar! Härligt somriga!

Juliah: Hoppas barnen kryar på sig snart så du får lite gjort!

• misak

Juliah: Så fint det blir i taket o även fönstret som ni har i väggen. Ang lampa så har vi bara en ful plafond i taket som sambon envisas med att ha kvar (för den e bra när man städar på vintern, som om det är han som gör det!). Den ska bort så fort jag hittat nåt bättre.

Miamariah: Ser mysigt ut i sovrummet!

Idag är jag lite sliten... Var på konsert igår Lars VInnerbäck, Miss Li, Maia Hirasawa superduperkul. Picknick i gräset med gott vin, därav lite grötigt skrivet idag

• misak

Ang vin så var det någon som tipsade om libanesiska viner här i tråden för en tid sedan! Minns inte vem, men det kan ju vara värt att prova. Det låter spännande!

• misak

Godmorgon!

Malins: Så fint sovrum ni fått!

MiaMariah: Lampan blev mycket bättre efteråt Synd att stolarna var sålda, de hade blivit superfina!

Ugglan: Jag hade också kört på sängkappestuket!

Vanilj: Grattis till vinsten!

• misak

Tjockkulan: Det lät mysigt med en "frikväll" utan barn o kunna prata som vuxna. Det borde man göra en kväll!

Är det någon som sett MammaMia-filmen? Jag har bara sett musikalen!

• misak

lillafruluva: Jag blev sjukskriven 50% from v12 o sen 100% from v27, jag provade akupunktur men det hjälpte bara för dagen, pga foglossningar.

• misak

Funderar på att åka till Skillingaryd i nästa vecka, finns det bra inredningsbutiker i närheten? (Ska tillägga att jag kommer söderifrån)

Svar på tråden Vita tråden del 8