• misak

Vita tråden del 8

Det ljuva livet skrev 2008-05-29 21:37:11 följande:

Jag kan varken göra kullerbyttor eller hjula, men jag kan hoppa i studsmattan utan alltför mycket urinläckage *de ni!*Typ ett sånt här bord är det som jag, mitt dumma flane, har gett bort till min vän:www.alltihemmet.se/img/85521240.jpg
    [/citat]

Jättefint bord!
    FruPuffen skrev 2008-05-29 21:41:37 följande:
    [citat]
    Kikar in en snabbis för att bjuda er på lite kvällsfika på vår altan! Välkomna, jag har Leila-kokostoppar... www.etthusivitt.blogspot.com
    Kommenterade direkt jag såg det i din blogg. Ser smaskigt och fint ut! Hög Mysfaktor!

Nu ska jag hoppa i loppelådan. Är själv från i morse tills på söndag med en son på snart tre år och en son på snart tre månader. Sambon är i Tyskland och visst är det skönt att vara själv ibland, men idag är jag lite trött visst. Men jag ser framemot min barn- och gubbfria helg hos min barndomsvän som flyttat till Stockholm, fast jag lär väl sakna dem som bara den.

Gonatt!
  • misak

La in en beställning hos Cillas Cottage oxå, på GG burkar o pennor. Nu måste jag gå o lägga mig annars är jag ruinerad innan kvällen är slut!
    Gonatt!

• misak

Äntligen kom man in på fl. Abstinens! Nu har jag läst ikapp! Fick tvunget åka och storhandla mat istället Inte så kul med två söner, men ett måste ibland. Fick samtal från sambon och han kommer redan på lördag kväll/natt istället för söndag em, skönt!
    Det var 32 grader i skuggan i München idag, mina vänner! Här i Skåne är det "bara" 25 och vi har fyllt poolen, Äntligen sommar!

Tjockkulan: Ha ha *asg* Det använder jag rätt ofta!

Knyttis: Jättefin kanna! Krya på er!

CamillaR: JA det är lite mycket såndana resor ibland. Jag har inte bestämt datum, men förmodligen reser jag upp helgen efter midsommar. Va fin du är i håret, ja för övrigt med. Kanske är dags för ett besök hos frisören för mig oxå.

Peak: Är det på alla Duka eller bara hos dig? Jag vill oxå ha hissgardin, måste ju kunna passa någonstans

Malins79: Missförstå mig inte, men det kan ju bara bli bättre.

Vanilj: Jag har kommenterat i bloggen, superfint!

DLL: Krya på dig!

• misak

Vet någon hur lång tid det brukar ta att få paket från DesignDirekt? Hon sa hon skulle skicka paketet i början av veckan!

• misak

Camilla R skrev 2008-05-30 13:49:52 följande:

Ingen aning, vet dock att Juliah har dåliga erfarenheter från Designdirekt.
    På vilket sätt då?
  • misak

Grattis Videli! Där skulle jag lätt kunna bo! Ska bli kul att följa detta projektet.

• misak
    umbro skrev 2008-05-31 10:49:53 följande:
    Vet nån här vart man kan köpa grått får skinn?
    JAg köpte mina på IKEA.
  • misak

Hej!

Jag är sugen på en helfigursspegel från House Doctor till vår hall. Gärna den med rundad kant upp till. Jag vet och har sett i bloggar att många har den. Jag undrar om ni kan säga mig vad det är för yttermått på den?

Annars har vi varit en sväng på Rusta och en sväng på Panduro och IKEA.

Nu ska jag njuta av värmen ute!

• misak
    MiaMariah skrev 2008-06-01 19:02:10 följande:
    misak - ajajdå, synd att jag och Juliah inte fick varnat dig för Design Direkt. Vi har båda rejält dålig erfarenhet därifrån. Men hoppas att det går fint för dig.Stort grattis Videli till huset, vad härligt!Kickan - stort grattis, vad roligt!Bea - vad kul att ni fann kaklet sådär, ibland lönar det ju sig verkligen att leta vidare. Ska bli spännande att få se det på plats längre fram!
    Usch det låter inte bra! Om jag inte fått något paket imorgon så får jag väl höra vart det tagit vägen. Hur gick det för er?
Svar på tråden Vita tråden del 8