Vita tråden del 8
Är det någon som ska beställa från inreda.com som bor i nv skåne så vi kan dela på frakten Förstått att den är lite dyr.
Är det någon som ska beställa från inreda.com som bor i nv skåne så vi kan dela på frakten Förstått att den är lite dyr.
Hej!
Jag behöver hjälp med att hitta ljusblå/blå o vita plädar till soffan. Var finns det?
MM: Synd jag inte visste det lite tidigare
Numberone: Då kommer säkert bebisen innan igångsättning ska du se!
Hej!
Nu har jag hunnit ikapp med läsningen!
Idag har det hunnits med att röra ihop saft som blir klar efter helgen samt bullbak och lite hushållsstädning. Är rätt trött nu kan jag villigt erkänna!
Lycka till MM o Numberone!
Jaha då blir det en tur till Maxi imorgon! Skålarna var ju superfina! Hoppas de finns här.
Jag efterlyser pläd/filt tips till soffan. Gärna i vitt/ljusblått/blått. Var kan jag hitta det?
Fick tips av vanilj innan, men vill ha fler tips! Såg en fin i nya Lantliv, men det stod inte var man kan köpa den.
Nu har jag hittat några plädalternativ... Men var kan jag köpa dem? Alla är från Himla (såklart! ) Holiday -Pacific, William -white el pearl, eller Happy -multipacific. Var finns dem?
Tack för plädtipsen!
Ska höra mig för!
Juliah: Hade jag kunnat så hade jag varit hemma alltid med mina barn. Det finns så mycket roligt att hitta på. Jag är själv förskollärare och arbetar med barn 1-5 år och barn behöver inte förskola anser jag. Det är föräldrarna som gälleri första hand. Sen måste de självklart få leka med andra barn, men det kan man ju göra på andra ställen. Förskolan är bra för barn vars föräldrar måste jobba och är en underbar lärmiljö, men inget som man inte kan vara förutan.
Nu stickar jag ut hakan rejält, men jag har lång erfarenhet i denna branschen så jag vet vad jag pratar om!
Så fint Kajsa, du är både snabb och händig!
Härhemma blev det en myskväll utan måsten. Såg filmen Solstorm med Isabella Scorupco (stavas det så?) och Persbrant. Den var ok.
Idag ska vi till en nyöppnad outlet är i närheten och sen på visning på en skånegård i em. Spännande!
Vad tror ni om detta?
www.blocket.se/vi/16406427.htm
Är det bra pris? Tror ni man kan fixa det lätt med vit färg?
Eller man ska ha en med löst bord?
www.blocket.se/vi/16696666.htm
Ni som har, Vilket är mest praktiskt?