• juliah

Vita tråden del 8

Mia, den åttonde juni. Vill se bilder på din shopping!

numberone, tapeten ska vara i Elles garderob, tack för det förslaget milda maränger!

• juliah
    MiaMariah skrev 2008-05-28 21:59:25 följande:
    Plus ngt som ska lottas ut i nästkommande tävling i min blogg men det får ni inte se
    Underbart! Har du lattemuggarna till också eller står de på önskelistan?
    Har du sett salladsbesticken och de vanliga? Är sugen på barnbesticken också.
  • juliah

numberone, men oj vilken liten vilding ni har.

Vår katt blev till slut alldeles förvildad, drog hem en hare. Sen stod jag inte ut längre, han fick det bättre hos min moster ist.

jea, låter onekligen lite energiskt ja. Så duktig du är! Jag borde ha somnat för en och en halv timma sedan, minst.

Natti på er!

• juliah

Hej mina vänner!

Hoppas ni mår bra!

Vi kom hem från en underbar Greklandsresa idag. Vi har verkligen haft det toppen på alla tänkbara vis. Nu är jag utvilad och redo för vardagen igen.

• juliah

Å tack sötisar!

Ja vi har solat i omgångar, två småttingar såg till att minst en av oss hade fullt upp hela tiden Skrattande 

På söndag är det kalas, Elle fyller ett. Och sedan ska jag ta mig an hennes garderob, får avlastning av min bästa vän. Hon är barnlös och pigg= bra barnvakt.

• juliah

Videli, förstår att ni köpt hus, ett stort grattis! Har du visat bilder?

Frupuffen, så trist om du vill ha lite sällskap, kanske vaknar han till om en stund?

malins, ja man behöver verkligen få rå om sitt lite. Bara få sitta och pyssla med sitt.

• juliah

Är så trött efter dagens resande men vill bara säga till dig knyttis att jag tycker så synd om dig.
    Otroligt dåligt, jag har för mig att jag sett en del negativa omdömen om just det företaget.

Hoppas det löser sig, och det snart!

Natti på er.

• juliah

Godmorgon på er!

Knyttis, jag googlade lite på Pixmania och fick se väldigt många dåliga omdömen, supertrist. Jag är övertygad om att det löser sig men man ska inte behöva lägga så mycket energi. Lider med dig!

Lina, vi har haft det underbart. Är som en ny människa.

Snart bär det av mot Ica maxi och storhandling. Vad ska ni hitta på idag?

Svar på tråden Vita tråden del 8