• juliah

Vita tråden del 8

Himmelbit skrev 2008-06-12 20:21:02 följande:
    Då är du INTE välkommen hem till oss nu... . Byggdamm ÖVERALLT och allmän oreda
    Lögnare!
    Jag har varit hemma hos himmelbit och där var det ordning och reda kan jag tala om för er. Prydligt, välmatchat och allmänt perfekt *avis*!

Bea, vi har ett värre kaos än vad ni har...och ännu är inte köket rivet...jag ska fly hem till mamma snart med barnen!

Vanilj, kram till dig som också lever i detta olidliga stök!

Kajsa, härligt med kläder! Jag fyndade också på POP rean.
  • juliah

Videli, men så otäckt. Sådant är inte att leka med. Hoppas hans hand blir helt återställd!

kajsa, köpte också basplagg. Mest nöjd över matchande jeansen till barnen!

himmelbit, ja men så är det, ni hade det perfekt hemma! Är impad.

• juliah

Hej tjejer!

Idag har jag gjort milda marängers potatissallad, mums mums, prova den!

Myyys med förlossningar, de som gått bra förstås. Min första var bra, den andra en dröm!

Mia, hoppas allt går fint för dig!

• juliah
    malins79 skrev 2008-06-13 21:05:14 följande:
    Juliah, hur går det med Elles garderob?Ska du lämna barnen hemma hos maken den 28?
    Jo, det går segt fram. Tapeten är på plats, måste slipa en vända, bygga en fot som saknas (heter det fot?) och spackla. Sedan måla.
    Knopparna kom idag iallafall som jag beställt.

Vet inte, antingen med maken eller mamma.

Mia, det är ju toppen för er som bor nära.
  • juliah
    malins79 skrev 2008-06-13 21:13:12 följande:
    Det var mycket kvar med andra ord.Marcus och barnen ska gå till Skansen när vi ska träffas på Rosendal. Sen vet jag inte hur vi ska lägga upp det.
    Ja det är mycket kvar...

Ok, tror att de säkert kan roa sig rätt länge på Skansen.

Har ni kikat in i träffbloggen? En beställning från Ihana living ska göras på söndag, för den som är intresserad.
  • juliah

Hmm, man kan visst inte länka från Ihana men till höger finns menyn för alla produkter.
    Jag hjälper gärna till med att tolka om så behövs.

Jag är sugen på tårtspade, galgar och en handuk.

Svar på tråden Vita tråden del 8