Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah
    Vaniljdröm skrev 2008-06-05 22:24:09 följande:
    Fick svar från Therese på Fridas gård. Det är en HD-spegel.Ni som har den, tror ni att den hänger "snyggt" utan att tippa framåt om man hänger den i ståltråd mellan öglorna.*Frågvis* Jag ger mig snart
    Svårt att säga, törs inte svara på det faktiskt..
  • MiaMariah
    Vaniljdröm skrev 2008-06-05 22:41:59 följande:
    Någon som har en rabattkod till Fridas gård?*Tigger*
    Har aldrig fått någon sådan trots att jag både handlat och har nyhetsbrevet..
  • MiaMariah
    Videli - vilket fantastiskt hus ni köpt, helt underbart! Tycker också att det bör vara rätt höjd på bänken och inte heller att det gör nåt om de går över fönsterkanten en bit. Bättre att inte få ont i ryggen! Jag åkte taxi till småskolan och vet många som gör det även idag så det är nog inte så ovanligt som man tror. Jättemysigt, jag var lite småkär i taxichaffisen Skrattande redan vid 6 års ålder.

Julia - välkommen hem, anade nästan att du var bortrest!
  • MiaMariah

Har ni testat tzatzikikorv? Himla gott! Har grillat och firat nationaldagen här idag.

http://www.familjeliv.se/hem/miamariah/gallery/phpgpa0jg.jpg

http://www.familjeliv.se/hem/miamariah/gallery/phpnpcnun.jpg

• MiaMariah

Fluffiga o Videli - tack snälla ni *rodnar*

• MiaMariah

Vanilj - sorry men jag tror inte riktigt att det ser så bra ut däruppe. Blir för högt upp helt enkelt i mina ögon och jag tycker att sådana, särskilt de i glas som blir rätt tunga, ska vara lätta att dra ut. Där kommer det ju isf bli att man får dra fram en stol eller pall med jämna mellanrum. Bättre ist med specialluckor.

• MiaMariah

FruPuffen - tack! Jag har en ganska enkel sak, en Konika Minolta Dimage Z5.

• MiaMariah
    malins79 skrev 2008-06-06 20:52:04 följande:
    Näpp, men det såg mysigt ut!Du eller maken som fotat?Bilden på korvarna skulle ni nästan skicka in till korvleverantören, värsta reklambilden!
    oj, tack snälla! det är jag som fotat, maken grillade Skrattande
  • MiaMariah

JagochHan - härligt, snygga soffor! Grattis förresten!

Fluffiga - jo, precis vad jag menade så det blir luckor speciellt för det utrymmet. Det hade vi på mitt förra jobb.

Svar på tråden Vita tråden del 8