Inlägg från: MiaMariah |Visa alla inlägg
  • MiaMariah

Vita tråden del 8

Vanilj och knyttis - krya på er!

• MiaMariah

Fotograf Karlander - håller tummarna!

• MiaMariah

MM - jag Leilabakade i fredags (choklad- och hasselnötstårtan). Vad har du gjort för nåt smarrigt?

• MiaMariah
    MildaMaränger skrev 2008-05-26 21:06:42 följande:
    blåbärsmuffins med crumble
    Låter smaskens.. Nöjd?
    MildaMaränger skrev 2008-05-26 21:07:04 följande:
    blev den bra!?
    Jo, den blev väl ok men det var för mycket nötter i min smak.. Väldigt mäktig.
  • MiaMariah
    Kajsa 77 skrev 2008-05-26 21:14:33 följande:
    Godkväll på er!Sitter här och blir förbannad. Fick ett mail från en av mina läsare på bloggen. Hon skrev att en copycat har gjort en blogg med exakt samma namn som min! Men hur fantasilöst var inte det?? Känns skittråkigt!!! Vad gör man? Ska jag skriva ngt i hennes blogg?Här är länken till kopian: www.blandkuddarochbusigabarn.blogspot.com
    Förvånad Men fy vad fräckt! Ja, skriv i hennes blogg! Det borde fler av oss göra dessutom tycker jag.
  • MiaMariah
    Kajsa 77 skrev 2008-05-26 21:20:45 följande:
    Tack Miamariah!!! Såg att du skrivit i hennes blogg! ÄR det ett sätt att försöka få fler läsare eller har hon bara dålig fantasi? Eller vet hon ens om att min finns?
    Ja, jag kunde inte låta bli, blev arg å dina vägnar. Jag tror hon har kopierat ditt namn helt enkelt - rubriken är ju inte direkt så vanlig att man kommer på den rakt upp och ned. Det är min teori iaf.
  • MiaMariah

Vanilj - det är nog lätt gjort att det blir något liknande. Vaniljdröm eller vaniljdrömmar är ju lite "lättare" att råka få likadant. Men att en person väljer att kalla sin blogg "Bland kuddar och busiga barn" när Kajsas heter precis likadant är nog chansen minimal att det är med slump.

• MiaMariah

malins och linaomatilda - skilllnaden är "Bland kuddar o busiga barn" mot "Bland kuddar och busiga barn".

juliah - tror sandberg har fina rosa.

malins - såå snyggt!

• MiaMariah

MM - hur var det på Rusta förresten?

Svar på tråden Vita tråden del 8