-
är det lantlif.blogspot.com/search/label/barnens%20rumNattönskan skrev 2008-07-13 21:01:16 följande:Tack så jätte mycket för svaren. Jag får nog fortsätta dra håret av mig, man skulle ha en liten bok o skriva upp var man ser sånt man tycker om
-
postade inlägget om lantlif innan jag såg ditt juliah. låter skönt med en vistelse hos din mamma.
-
Ska också till Danmark i sommar och jag ska in på Honning og Flora och Isabella Smith först och främst.JohannaJ skrev 2008-07-15 10:03:41 följande:Jag behöver lite Danmarkstips. Vi åker till Danmark den 25:e och jag vill såklart fynda lite när jag är där. Så smäll till nu med era inredningspärlor!
-
Jag har förresten vunnit 500 pix på Nordljus *glad*
-
Tack! Kul med Gbg, ja, Balders får du inte missa.malins79 skrev 2008-07-15 12:15:56 följande:Grattis Mia!Jag ska till Gbg den 21-23 juli. Ska bla besöka Balders HageTack! Ja, hoppas på högre summa nästa gångtjenixen skrev 2008-07-15 12:40:41 följande:Mia: grattis vad kul med vinst. Jag vann 25 kr på triss så jag får väl glädja mig med en ny lott jag:)Tackar!mimmi006 skrev 2008-07-15 13:27:15 följande:Mia- stort grattis till vinsten, vilken lycka! Malins- vi ska också till Göteborg, hoppas att hitta fler fina butiker den här gången...Tack!Smultron och glass skrev 2008-07-15 13:59:15 följande:Mia: Grattis, 500 pix är alltid trevligt!Arctura: Kanske spraymåla är lättast?Mimmi: Äsch, vad typiskt. Jag var inne på Ohlssons en snabbis på lunchen och de var slut här också.Birks och Kalles mamma skrev 2008-07-15 13:30:08 följande:Tack! Ja, de fann mig på nätet, skrev på deras blogglista för längesen (februari) så det var skoj att de tog just mig! www.alltihemmet.se/bloggar/
-
Har ni tänkt på nåt, anmälningarna har slutat! I alla fall mot mig..
-
Vi hade nån som läste tråden och anmälde oss om och om igen. Men nog om det, tror inte vi får diskutera det.JohannaJ skrev 2008-07-15 15:13:13 följande:vadå för anmälningar (missat mycket?)
-
fruluva - tack!
ajaj, du kan inte vända dig till nån annan? -
bea - jobbigt när man hittar så mycket
och har en begränsad budget.
du har nog rätt, vi är nog mer försiktiga kanske.. -
Lcroft - beklagar verkligen jobbet, riktigt tråkigt! det kommer nåt annat istället ska du se!
meli - fy vad hemskt men det är inte ditt fel! barn är snabba och hinner göra mycket på en tiondels sekund. hoppas att lillan får bra hjälp och att det går bra. KRAM! -
Sälj dem på Tradera om du inte är nöjd. Likadant med vaxdukarna.Kajsa 77 skrev 2008-07-15 17:28:46 följande:Hej på er!Hemma igen efter några dagars golfsemester. Väl hemma har jag fått mina paket från Balders hage och Stoff och stil. Tyvärr passade inte volangdynorna från nyblom & Kollen så bra till mina leksandsstolar. Jag har ju klädd dyna och tänkte bara lägga vlangdynorna över. Men då syns det randiga tyget längst bak. *mäh*Står nu här med 7 st volangdynor som jag inte kan använda. VAd sjutton ska jag göra?Ajdå, och jag som trodde det var slut på det trista..Peak skrev 2008-07-15 17:40:25 följande:Truffles skrev 2008-07-15 14:32:02 följande:haha ja jag vet Mia - Grattis till vinsten. Och ang det andra du vet...hrm hrm så ligger jag tydligen risigt till ändå ibland!LCroft - nej vad tråkigt!! Hoppas det löser sig för dig snart!Men fy vad hemskt! Hur gick det för pojken?Beatrize74 skrev 2008-07-15 17:50:16 följande:Kajsa - då hade du ju också tur i oturen. Våra bekanta höll på att lasta ur bilen. Bilen rullade bakåt och RAKT över deras lilla son som var på marken i sitt babyskydd. Behöver jag säga mer? Otroligt chockartat och traumatiskt för hela famljen.Vilken änglavakt! Tur i oturen verkligen.Kajsa 77 skrev 2008-07-15 17:46:52 följande:Meli - Fy så tråkigt! Jag vet precis vad det handlar om. Min tjej brände hela handflatan när hon var 1 år. LCroft - Men åh vad tråkigt! Minns hur du tvekade mellan jobben! Tänker på dig!Miamariah - grattis till vinten! Har du redan sett ut ngt?*Idag hände en sak som inte heller FÅR hända. NÄr vi höll på att packa in alla saker i bilen och sprang mellan huset och garageuppfarten så satt barnen redan i bilen. Lillan hoppade fram i framsätet och fick ur växeln. Handbromsen var inte i. Bilen rullade ut, över vägen och in på grannens garageuppfart. Väskor kördes över och saker gick sönder. Men viktigast var att ingen kom til skada!
Jo, hihi, jag har redan beställtFy vad tragiskt.. Usch vad hemskt!LCroft skrev 2008-07-15 17:56:26 följande:Vad är det här för otursdag för alla? Kramar till alla som behöver!Ni är bara för gulliga hela högen med tjejer här inne Men som mannen sa när jag ringde till honom: Det är bara ett jobb, vi har klarat oss på en lön förr och gör det igen, värre saker kan hända! Och det har han så rätt i. De två andra jobben som jag då också hade fått är lite si som så, på inredningsaffären har hon nog fått nån annan och sjukhuset vill jag inte själv tillbaka till. Men har sänt in en ansökan till ett annat ställe och med lite tur kanske? Förr eller senare kommer nog det rätta jobbet, allt har väl en mening fast man kanske just då inte ser den I vilket fall som helst vägrar jag att deppa över det. Behöver bara tänka på vår granne en jättegullig dam som jag brukar prata med nu och då, hennes man och hans vän åkte iväg och fiska fredagen för en och halv vecka sedan. De har inte kommit hem, båten har de hittat på 13 meters djup men inga kroppar. Så med lite perspektiv så känns det rätt bra ändå, jag har mina nära och kära nära mig och alla är friska och krya. -
Kan inte hjälpa att skriva att när vi pratar om tragiska händelser så saknar jag min farfar som omkom så otroligt tragiskt i en drunkningsolycka. Han hade precis gått i pension, var på sin avtackningsmiddag och kom aldrig hem. Han såg fram emot att bli pensionär och att få umgås med familj och barnbarn. Sorry tjejer, kan inte hjälpa det men ville bara skriva av mig, jag saknar honom hemskt mycket.
-
Snygg!Videli skrev 2008-07-15 19:32:59 följande:Hej hopp i stugorna...Behöver ett litet smakråd. Vi ska mura upp en spis i vårat vardagsrum, mot timmerstocksväggen. Precis som den här bilden.Vad tycker ni om den här öppna spisen?Nää, fy vad tragiskt..Beatrize74 skrev 2008-07-15 19:41:39 följande:MIaMariah - han dog tyvärr. Han var inte gammal alls, bara några veckor.Kram tbs!Smultron och glass skrev 2008-07-15 19:44:22 följande:LCroft: Nej, fy så tråkigt! Hoppas du hittar något annat illa kvickt! Och usch vad hemskt med din granne, vilken mardröm! Meli: Nämen stackars liten! Men det är stört omöjligt att ha fullständig koll hela tiden! Själv tryckte jag handen mot ett strykjärn när jag var liten, men det var ju absolut inte min mammas fel! Bea: Jag kan också bli sådär dumsnål när jag är på loppis. Jag har ett visst pris i huvudet, och vill absolut inte lägga mer än så, men så ångrar jag mig alltid när jag kommer hem. Jag vill ju liksom inte betala mer än vad en nytillverkad sak kostar när jag är på loppis, men samtidigt vet jag ju att jag nästan allid tyckr mycket mer om gamla loppissaker än nytillverkade, så egentligen är det ju loppisprylarna som borde få kosta massor.Kajsa: Vad läskigt! Vilken himla tur att allt gick bra, jag menar lite trasiga saker kan man ju alltid erätta... Vilka tyger beställde du från S&S?Mia: KRAM! Videli: Jag gillar spisen, jag tycker om enkelhetentack!lasseliten skrev 2008-07-15 19:47:05 följande:Kikar in som hastigast! Lcroft - skickar massor med kramar. Lovar att du kommer hitta ett annat jobb snart! Du är ju toppen ju! Men Kajsa, fy så läskigt, skönt att höra att det gick bra ändå. Mia - grattis till vinsten! Nytt i bloggen har jag också...igenvad gulligt av henne!lasseliten skrev 2008-07-15 20:32:36 följande:Jag tror att jag har världens bästa lillasyster. 15 åring som bleker slingor i mitt hår och sen nattar Ebbe. Hon är världsbäst! Så, nu är jag lite ljusare i håret. tror att det blev helt ok faktiskt! Tjock kulan - som 14-åring "råkade" mitt hår bli gröönt! *känner mig ganska luttrad*
jag har faktiskt slingat mig hemma själv, först färg i håret och sen slingor - ni vet, den där tvåstegsvarianten. blev faktiskt riktigt bra. mörkt då med lite röda slingor i. mamma tyckte tydligen det blev bra för hon vill att jag ska göra det på henne också. tror dock hon kommer sitta spikrakt i stolen och kräva att jag har speglar åt alla håll och kanter -
Anton - stort grattis till Algot!
Vad roligt!
malins - tack! ja, det var en rolig överraskning när jag öppnade tidningen, att de tog just mig.
MM - mysigt att hon sover så gott och att det går bra! jag har ju agerat vice vd förr så jag kan ta på mig den rollen igen. -
tjock kulan - men vad roligt! mysigt!
misak - kika i butikstråden! -
ny butikstråd: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m34513361.html
-
Då har jag gjort en ny tråd: www.familjeliv.se/Forum-5-87/m34514000.html
Välkomna dit!