Inlägg från: Anton2005 |Visa alla inlägg
  • Anton2005

Vita tråden del 8

Gullfina skrev 2008-06-08 11:02:50 följande:
    Om du karvar lite på tvålen så smälter den bättre i maskinen. Jag har en stor bamse olivtvål som jag tar en bit av när jag ska tvätta mina. De blir så mjuka och doftar härligt.
    Tack för tipset! Nu ska jag nog sätta igång o måla en tallrikshylla här som jag hittade på loppis för några helger sedan.

Hoppas alla får en bra dag!
  • Anton2005
    JeaJea skrev 2008-06-08 22:38:29 följande:
    Hur har det gått med huset i Almby?
    Nja tveksamt om jag skulle flytta.

Går nog bara sådär med den försäljningen, för lite sovrum tydligen och de ska sänka utgångspriset
  • Anton2005

God morgon!

Åh vad skönt det fläktar här idag!

Videli-Om du är missnöjd med bara nån bild kan du kanske ta en ny själv och maila mäklaren. Det gör en del av våra kunder ibland

• Anton2005
    Daggdroppen skrev 2008-06-09 07:53:21 följande:
    Skummade hastigt ikapp och märkte att Videli undrade lite om strykbräda och tvättkorgar....Vi har infälld och jag är suuuuupernöjd!Tvättkorgarna har vi inne i ett större skåp. Det är fyra trådkorgar, två större och två lite mindre ovanpå. Hur praktiskt som helst!!! På nedre bilden ser man strykbrädan under bänken. Jag rekommenderar båda lösningarna MASSOR!!! Du får de båda från kökstillverkare.
    Vilken härlig tvättstuga och så mkt skåp för förvaring, super ju.

Har de flesta här tvättstuga på bostadsplanet? Vi har våran i källaren, skulle vilja pyssla lite där men det känns lite omotiverat när den ligger där nere
  • Anton2005
    malins79 skrev 2008-06-09 09:21:20 följande:
    Vi har haft i källaren tills nu! Det är jätteskönt att ha den i bostadsplanet.
    Ja det måste ju vara jätte skönt att slippa springa ner i källaren. Det finns ingen möjlighet för oss att ha den på bostadsplanet och den vi har i källaren är riktigt stor och bra men som sagt lite omysig
  • Anton2005
    malins79 skrev 2008-06-09 09:30:32 följande:
    Lite nya textilier och belysning kanske kan mysa till den?
    Ja jag får försöka att piffa lite där när jag får tid. Är ju så många här som har fina tvättstugor, där man kan får bra inspiration
Svar på tråden Vita tråden del 8