Inlägg från: Anton2005 |Visa alla inlägg
  • Anton2005

Vita tråden del 8

God morgon!

Här tar de studenten idag och det är så härligt att sitta på kontoret och titta ut på alla studenter som sjunger och är glada. Vilket toppenväder de fick!

Det blir nog en lugn dag på jobbet, verkar som de flesta har annat att pyssla med.

Såg att ni pratade PoP rea, någon som vet ungefär när den är?

• Anton2005
    misak skrev 2008-06-05 09:34:24 följande:
    Anton2005 skrev 2008-06-05 09:32:14 följande: Man brukar få en lapp hem i lådan om man är medlem, och den har inte kommit ännu. Rean brukar börja innan den 20juni.
    Va bra då hinner jag shoppa lite innan bebisen kommer Glad Trodde inte jag skulle behöva handla så mkt smått men när jag gick igenom kläderna som anton haft var det ju mestadels långärmat och tjocka tröjor, han är född på vinter och nu blir det ju en liten sommarbebis.
  • Anton2005
    MildaMaränger skrev 2008-06-05 09:43:03 följande:
    Pop rean börjar nästa torsdag
    Åh vad skoj då kan jag planera in shopping då.

Det är ju inte alls långt kvar för dig nu så jag kan förstå om du är trött
  • Anton2005

Blir lite irriterad på FL, som plusmedlem ska man ju ha obegränsat med utrymme för bilder men ändå är mina bilder förstora för att ladda upp. Tänkte lägga in lite nya bilder men orkar ju inte sitta och förminska alla hela tiden

• Anton2005
    mimmamum skrev 2008-06-05 14:31:56 följande:
    Japp, släkthuset blev det! Ska ta lite bilder när vi väl får nyckeln! Kan inte tro att det äntligen är så!! Som vi väntat och våndats!
    Kikar in innan jag ska hämta sonen på dagis

GRATTIS i massor gud va kul. Längtar efter att få se bilder
  • Anton2005
    MiaMariah skrev 2008-06-05 15:27:42 följande:
    Vill ni smaka lite hemmagjord rabarberkräm?
    Åh vad gott m rabarberkräm och skålen är verkligen supersöt.

Sambon är på grillkväll med jobbet så här blev det lyxmiddag för mig och sonen, plättar och melon Glad Anton gillade det iaf för han vräkte i sig
  • Anton2005
    numberone skrev 2008-06-05 19:13:45 följande:
    Hej hej!Ingen bebis på väg ännu.... idag har vi varit på lite utflykt och mys vid havet, jätte härligt!!Mimma:GRATTIS till huset!! Så roligt..... jösses vad pråligt..... lite för mycket av allt......
    Hur mår du då? Har du mkt känningar?
Svar på tråden Vita tråden del 8