Inlägg från: Anton2005 |Visa alla inlägg
  • Anton2005

Vita tråden del 8

Videli skrev 2008-05-28 19:40:39 följande:
    Anton,Var det din man som sålde huset i Örebro som visades upp här i tråden? Har han någon susning vart dom har köpt sitt kök, dom som har huset? Blev helt kär i det köket!
    OJ köket är från kvänum ska det såklart stå...inte hela huset ha ha
  • Anton2005
    MildaMaränger skrev 2008-05-28 19:46:27 följande:
    å nej vad stressad jag blir.. jag har ju BF den sista juni... hur ska jag hinna med allt???
    Känner mig oxå lite stressad. Men man får väl fixa o dona lite sen fast bebisen kommit
  • Anton2005
    numberone skrev 2008-05-28 20:00:16 följande:
    Va många vi är som väntar på småttingar här i tråden!
    Du ska väl ha när som helst nu, eller minns jag fel?
  • Anton2005

God morgon!

Ska försöka läsa tillbaks lite men har varit bortrest så jag har nog inte en chans att läsa allt ni skrivit.

Hur mår alla gravida i tråden? Själv håller jag på att svettas ihjäl i dne här värmen...nu är det inte roligt längre. Jag har inte ens lust att sätta på mig kläder när jag ska till jobbet.

Tänkte beställa en till mailegkanin från elsas hem, är det bara jag som tyckjer att frakten är lite dyr där? Måste iofs säga att servicen därifrån är helt suverän

• Anton2005

Kajsa 77- Hoppas att allt är bättre idag. KRAMAR!

Videli-Åååhhh vilket underbart hus ni ska köpa. Grattis!

Knyttis-Härligt att få nycklarna till huset. Lycka till med flytten

• Anton2005

God morgon!

Sitter på jobbet och har inte mycket att göra. Jobbar ju bara några timmar och sen går jag hem o svettas :)
    Skönt att FL fungerar igen, då kan jag sitta här och fördriva tiden lite

• Anton2005
    13 år emellan skrev 2008-06-04 09:55:39 följande:
    Förresten, jag bara måste beklaga mig...Åkte till Malmö igår för att bla köpa en cykel. Hittade den här på blocket:www.blocket.se/vi/16273072.htm bestämde tid kl fem. När jag ringer så svarar tjejen att hon inte är hemma utan hos sin kille. Jag undrar om jag kan komma dit, frågar efter adress och får då prata med den här killen. När jag hörde hans röst anade jag oråd direkt. Han var inte på något sätt nykter, och då troligtvis inte påverkad av alkohol, och ville att jag skulle komma om en timme. Vill ni att det ska bli en affär så gäller det nu, svarade jag. Han ber mig då att komma till Persborgstoget och vänta på honom.Där stod jag i ca en halvtimme. Jag ringde flera ggr utan svar. Till slut ringde jag från dolt nummer. Då svarar hon och säger att hon är på väg. Jag väntar ytterligare 10 min innan jag ringde igen (dolt nummer). Då svarar han och säger att hon har gått. Väntar ytterligare 10 min, sedan körde vi hem. Utan cykel!J-la pundare (ursäkta uttrycket)!
    Fy vad segt. Frågan är om det ens fanns nån cykel.
  • Anton2005
    Juleja skrev 2008-06-04 10:22:50 följande:
    Vi var och tittade på ett hus igår. Jag kan så lite om sånt känner jag, är det någon som har något att säga om detta hus så tas det tacksamt emot! w4.objektdata.se/pregen/422/OBJ6260_903093422...
    Tycker att huset såg jätte mysigt ut. Håller med fru puffen om att jag skulle valt ett annat kök, men så är det i vårat hus oxå och det kan man ju ändra på längre fram
Svar på tråden Vita tråden del 8