• Enji

Hej hopp i tråden

Tack snälla Sylt och Jea för en kul träff! Jag hade dock bara förmånen att vara med en dag. Superkul att träffa alla som man faktiskt läst så mycket om här.

Syltans hem är fantastiskt - mycket finare i verkliga livet än alla bilder.

Jag är nyfiken på Danmarksresan.. hoppas få läsa i era bloggar om detta

• Enji
    MildaMaränger skrev 2008-05-03 12:26:57 följande:
    Hej Enji...du har en såååååå otroligt söt dotter! så supersnäll... trist att du inte kunde följa med igår... men det var kul att du kunde följa med i torsdags! Är du nöjd med dina inköp?Det var superskoj att ses!
    Tack snälla rara. Jodå, hon är en snäll liten flicka faktiskt.. Hade naturligtvis gärna följt med igår men det kommer säkert fler gånger när flickan är större och jag kan följa med själv
    Mycket nöjd med mina inköp. Gillar särskilt mina emaljskålar som juliah tipsa om. Det blev finfina kattskålar!
    Hittade du nåt fint i Danmark..? Ska genast in i din blogg och kika lite.
  • Enji

MM -> kannan var ju bara fööör söt!!

• Enji

BTW... jag fick min Leilas "a piece of cake" igår. Herregud vilket halleluljamoment! Så fin bok! Älskar den redan...

• Enji
    MildaMaränger skrev 2008-05-03 13:53:03 följande:
    Ilva... och bara 129.. är sugen på en matchande pajform... Hittade massor!Ja jag tror att det hade blivit jobbigt för er med alla butiker och vi var ju hemma så sent. Det är ju många butiker som är små och trånga..
    Ja.. när jag fick messet igårkväll så ångrade jag inte att jag stannat hemma trots allt. Men nästa gång så
    Klart du ska ha en pajform också, skitsöt ju!
  • Enji
    mimmi006 skrev 2008-05-03 16:00:45 följande:
    Hej! Är helt slut efter en fantastisk resa till Skåne, hjälp vilket tempo vi har hållt.Otroligt häftigt att se alla i aktion och att få besöka superfina hem! Jag känner mig så inspirerad och... trött !!!Enji- det var synd att du inte var med igår, men det var ett galet race! Tycker du gjorde rätt att stanna hemma, vi får göra det fler gånger MM- du var tuffast av oss alla! Varför var jag Green Gate? Prickig och blommig eller? *asg*
    Fler gånger låter bra det!
  • Enji

Gomorron

Söndagmorgon och det är lite disigt ute. Blir säkert en fin dag idag! Såå fint det var igår.. rena sommarvärmen.

juliah -> åh, förstår att det måste varit mysigt att träffa barnen igen. Fin shoppinglista du fick till slut

bea -> nämen usch vad hemskt! Hoppas ni slipper mer av det...

Tjock kulan -> jag hittade också de ljusblå muggarna för 5:-/st.. så det blev ett gäng. Jättefina!

numberone -> innan du vet ordet av sitter du med en liten i famnen..mys.

Nu ska jag hoppa in i duschen, funderar på en loppisrunda på förmiddagen

• Enji
    mimmi006 skrev 2008-05-04 07:30:27 följande:
    Hej! För första gången på länge njöt jag av att bli väckt klockan fem ! Gosgos hela morgonen...Dessutom känner jag mig full med inspiration, nästan så det sprutar ur öronen. Jag är lite knäckt över att jag känner att jag inte alls får till det här hemma, måste verkligen ta ett ryck nu!Bea- vad hemskt med din man , hoppas att han repar sig snabbt.
    Gomorron mimmi
    här är en till som skulle vilja få till det här hemma. Man får ju ångest när man besöker fina hem
    Jag ska dock försöka ta det lilla lugna och byta ut lite efterhand.. så blir det väl bra till slut. Hittade du nåt fint i Danmark?
Svar på tråden Vita tråden del 8