• Enji

Vita tråden del 8

Godförmiddag!

Grattis söta lilla Elle!  Hoppas ni får en fin dag idag juliah. Vädret ser ju ut att bli toppen idag också. Mysigt med sommarbarn..

Jag har haft halsont nu i flera dagar som inte viljat släppa.. idag känns det äntligen en aning bättre. Så trist att vara sjuk när det är så vackert väder.

Idag ska vi gå på studentfirande.. till grannen. Blir trevligt.. kvällsmaten fixad

• Enji

Gomorron

Kikar in idag och vill önska alla flitiga vitahemmare  GLAD MIDSOMMAR

Vi får hoppas att vi slippar undan regn idag, just nu skiner solen in genom fönstret iaf.

malins -> här var det också tidig morgon. Men jag ska snart sätta igång med dagens bestyr. Vi ska ha firande hos oss, så lite fixande kvar

• Enji
    mammastädservice skrev 2008-06-23 20:21:06 följande:
    Shoppat idag....bild finns i bloggen nedanför min profil....Förresten, är det verkligen ingen som har tips om var man hittar vita hissgardiner?
    Jag har köpt mina på Åhlens..
  • Enji
    LinaoMatilda skrev 2008-06-23 20:29:55 följande:
    Hej Enji! Länge sen man såg dig här. Är allt bra med er?
    Hej hopp, jotack det är bara bra. Fullt rulle här hemma bara.. Själv då? Såg en glad nyhet.. man får säga grattis och lycka till!
  • Enji
    mammastädservice skrev 2008-06-23 20:32:21 följande:
    Längsen??
    Kan det vara ett halvår sedan kanske.. men de har säkert kvar såna där tror jag.
  • Enji
    LinaoMatilda skrev 2008-06-23 20:38:11 följande:
    Enji: Tack Bara fint här. Förbereder mig för shopping i sthlm
    Ja, vad roligt. Hoppas ni får det riktigt kul!
    Själv är jag mest inne på barnkläder för tillfället, passar på att shoppa lite under rean som är..
  • Enji
    mammastädservice skrev 2008-06-23 20:39:27 följande:
    Då måste jag ner o kolla imorrn men i min lilla stad så finns det säkert inga.....Vårat Åhlens har inte så stort sortiment men det skadar ju inte att som sagt titta iallafall!!Tack för tipset!
    Gör så, lycka till!
  • Enji

MiaM -> var det ditt brev som hamnade i Tove tidningen? Lite kul ju..

• Enji
    juliah skrev 2008-06-23 20:37:46 följande:
    Å gud jag dör så fint!
    Såg ditt fina skrivbord du ropat in...superfint!
  • Enji

Gomorron gomorron

Här är en till morgonpigg Vart tog sommaren vägen? Vädret är ju inget vidare just nu..

Anton -> så tokigt det kan bli Skrattande

Lina -> Allt väl ida?

Svar på tråden Vita tråden del 8