Vita tråden del 8
Gomorron LoM, blommor är fint.. men det kan man ha i fina krukor istället. Känns inte så fint där fast jag rensar då plattorna har gjort sitt tycker jag..
Lycka till på 2års kontroll!
Gomorron LoM, blommor är fint.. men det kan man ha i fina krukor istället. Känns inte så fint där fast jag rensar då plattorna har gjort sitt tycker jag..
Lycka till på 2års kontroll!
Gomorron tjejer
Solen strålar in även denna dag.
Videli -> skåpet är jättefint. Sen om det är värt det eller inte får du avgöra. Beror på hur mycket du gillar det och hur lätt det är att få tag i ett sånt skåp. Hur som är det ju inte superdyrt.
Idag kommer min syster på besök
malins -> samma här.. E. vakna också 5.. suck. Men lillan har låtit mig sova mycket inatt, så det känns inte så farligt ändå
Gomorron
Idag regnar det utanför vårt fönster.. nästan så att det var mysigt när vi gick upp. Det skulle tydligen bli fint igen till kvällen, återstår att se.
Idag blir det lite städa och handla. Mamma kommer på besök imorgon. Funderar på att baka nåt kanske.
kul att se dig här juliah!
Peak -> underbar torkvinda!
Bea -> fullt upp som vanligt ser ja
krya på dig knyttis.
Usch, sitter här o mår sådär.. fått någon förskylning som är trist. Känner mig döhängig.
Visst var det du Camilla som tipsa om Silviakakan? Iaf bakade jag den till att min mamma som kom på besök igår. Den var väldigt uppskattad. Hur enkel som helst att göra också ju! Tack för tipset!
juliah -> de små växer så himla fort. Låter som finfina presenter till lillflickan.
Godmorgon i tråden
Jea, hoppas du har rätt att det försvinner snabbt. Känner mig lite bättre nu men nu har man ju just sovit en natt Känns dock som om att halsen är en aning bättre iaf. Igår hade jag världens whiskey röst..
Vi som skulle på utflykt med dagis idag.. jaja, vi hoppar över det och piggar på oss istället.
Ser ut att bli sommarvärme i helgen.. så härligt!
Vad hittar ni andra på idag?