• Enji

Vita tråden del 8

Gomorron LoM, blommor är fint.. men det kan man ha i fina krukor istället. Känns inte så fint där fast jag rensar då plattorna har gjort sitt tycker jag..
    Lycka till på 2års kontroll!

• Enji

Gomorron tjejer

Solen strålar in även denna dag.

Videli -> skåpet är jättefint. Sen om det är värt det eller inte får du avgöra. Beror på hur mycket du gillar det och hur lätt det är att få tag i ett sånt skåp. Hur som är det ju inte superdyrt.

Idag kommer min syster på besök

• Enji

malins -> samma här.. E. vakna också 5.. suck. Men lillan har låtit mig sova mycket inatt, så det känns inte så farligt ändå

• Enji
    LinaoMatilda skrev 2008-05-22 06:11:02 följande:
    Enji: Kul med besök! Bor din syster långt bort?Videli: Skåpet är jättefint, och i Finland skulle det vara värt mycket mer än så.
    En timmes bilfärd bort bor hon... så det blir mysigt att träffas ida.

malins -> lycka till ang. stolarna
  • Enji

Gomorron

Idag regnar det utanför vårt fönster.. nästan så att det var mysigt när vi gick upp. Det skulle tydligen bli fint igen till kvällen, återstår att se.

Idag blir det lite städa och handla. Mamma kommer på besök imorgon. Funderar på att baka nåt kanske.

kul att se dig här juliah!

Peak -> underbar torkvinda!

Bea -> fullt upp som vanligt ser ja

krya på dig knyttis.

• Enji

Usch, sitter här o mår sådär.. fått någon förskylning som är trist. Känner mig döhängig.

Visst var det du Camilla som tipsa om Silviakakan? Iaf bakade jag den till att min mamma som kom på besök igår. Den var väldigt uppskattad. Hur enkel som helst att göra också ju! Tack för tipset!

juliah -> de små växer så himla fort. Låter som finfina presenter till lillflickan.

• Enji

Godmorgon i tråden

Jea, hoppas du har rätt att det försvinner snabbt. Känner mig lite bättre nu men nu har man ju just sovit en natt Känns dock som om att halsen är en aning bättre iaf. Igår hade jag världens whiskey röst..

Vi som skulle på utflykt med dagis idag.. jaja, vi hoppar över det och piggar på oss istället.

Ser ut att bli sommarvärme i helgen.. så härligt!

Vad hittar ni andra på idag?

• Enji
    knyttis skrev 2008-06-06 22:52:04 följande:
    Nej nu blev jag orolig! De har skickat mail nu att jag skall fylla i ett formulär där jag på heder och samvete intygar att jag ej mottagit varan samt en kopia på mitt ID??? Vad är de här för ställe... Inte ska jag väl behöva skicka kopia på mitt id till dem de har ju redan mina pengar. Nu är maken superarg... Tycker de låter skumt! De ju mkt pengar de handlar om..
    Blir inte alls förvånad av det du skriver. Pixmania är ju ett franskt bolag och de är hopplösa vad gäller papperexercis. Jag har själv bott där och vet hur det kan va. Ang. Pimania i sig har jag också läst negativt, speciellt då man måste reklamera eller ta kontakt med dem på något sätt i efterhand.

Gomorron föresten
  • Enji
    juliah skrev 2008-06-07 07:17:11 följande:
    Godmorgon på er!Knyttis, jag googlade lite på Pixmania och fick se väldigt många dåliga omdömen, supertrist. Jag är övertygad om att det löser sig men man ska inte behöva lägga så mycket energi. Lider med dig!Lina, vi har haft det underbart. Är som en ny människa.Snart bär det av mot Ica maxi och storhandling. Vad ska ni hitta på idag?
    Välkommen hem igen! Jaha, vad e du sugen på att handla nu efter en utomlandsvecka?  
  • Enji
    juliah skrev 2008-06-07 07:41:33 följande:
    Tack tjejer!Miljöombytet och kvalitetstid med maken var ett måste, förstod nog inte hur slut jag var förräns nu efteråt.Jagoch han, hoppas du finner ditt skåp idag!Malins, låter toppenmysigt, vad är det för vagga?Enji, har en del shopping inplanerat. Har beställt en rosa vaxduk från stoff. Och idag hämtar jag paket, en GG matta och prickiga bestick.
    Mysigt med paket! Men jag tänkte i matväg Skrattande 
Svar på tråden Vita tråden del 8