Vita tråden del 8
Fotograf Karlander skrev 2008-05-07 09:55:37 följande:

Välkommen ut på balkongen:
www.livetfranljusasidan.blogspot.com
Fotograf Karlander skrev 2008-05-07 09:55:37 följande:
Jag skapade en grupp på facebook bara för att se hur den ser ut om någon är nyfiken på hur det kan se ut så får ni gärna inboxa mig så bjuder jag in er. Där kan man skapa events och sådant också. Om det nu inte skulle fungera med ett annat forum!
Jag lånade bilden i ts också bara så ni vet
Nu skall jag iväg och snusa bebis! Min kompis fick en liten förra veckan Myspys
Jag är inte så haj på tidningar läser mest på nätet men jag gillar allt i hemmet faktiskt. Finns mycket fint och mycket mindre fint men det kan också vara inspiration till att INTE göra så
miamariah: Ser riktigt snyggt ut
mimmi: Skönt att höra att du inte är rädd! Jag tror det är någon som är lite knäpp bara som inte har något annat för sig. Roligt att höra att du har luskat fram lite
knyttis: det skåpet var fantastiskt fint
I helgen körde jag med ner vevad ruta ganska länge och när jag åkte på motogvägen, nu känns det som om jag bor i en fläkttrumma. Jag hör susande ljud hela tiden. Jag som alltid varit så försiktig med höga ljud och på konserter, skulle väl vara ironiskt att man får tinnitus av ett ner vevat fönster...argh
mildamaränger: Åhh vad mysigt att få åka iväg själv för sista gången. Passa på att njuuut, men det vet jag att du kommer göra
mimmi: usch och fy vad arg jag blir på folk som inte har något bättre för sig!!
Jag har faktiskt stängt min sida eftersom jag också har haft lite skumma människor i mitt förflutna som jag inte vill skall komma och gå som de vill. men de som vill komma in och kika (jag har nästan ingenting roligt alls där iof) så är det bara att hojta. Jag har lagt till några från denna tråden som jag själv brukar kika in hos.
Juliah: glömde ju gratta igår till bloggtipset, jag har faktiskt aldrig läst lantliv men nu känner jag genast att detta nummret borde ju faktiskt provläsas
Tittar in här och får lite frisk luft
Är inne i en tenta tunnel som håller på att gå käpp rätt åt lingonskogen...Men det finns alltid omtentamen Men är här inne och stötläser så jag kan inte en kommentera för det kunde jag inte hålla i minnet vad jag ville säga. Allt som ni visar och säger är UNDERBART!
fruluva: Wow det var ju superbra forum Bra jobbat!
Godag på er!
Nu har jag ängnat mig åt att läsa ikapp lite granna, allt för att slippa plugga!
Numberone: Åhh vad spännande och roligt att få ta del av vad det är som kikar ut snart! Tack så mycket!
Vanilj: Jag har en barnhanduk till min två åring som jag byter en gång om dagen. Har köpt flera på hemtex, de är ju lite bamse och lilla skutt på men hos oss passar det med det vita i övrigt
Angående vagnar så är jag bara inne på min 3:e men min sambo tycker jag är knäpp ändå! Men när jag köpte en UJ så kommer jag aldrig vilja ha en annan vagn, för mig är den helt outstanding. Men jag skulle inte vilja ha den mellan de är 6mån och 1år så då får man väl ha en extravagn som man kan vända!
Angående sälja kläder på tradera så gjorde jag det i början men tyckte verkligen det kostade mer än det smakar så jag lämnar in det på ett ställe som säljer beg kläder och så tar de provision och sedan så får man lite. Var sådant meck att skicka och så vissa saker sålde man för 5 kr och då är det ju lika bra att ge bort det isf!
Nu kommer jag inte ihåg något mera.
Krya på er sjuklingar!
Himmelbit: Visst var det du som hade problem med en arvetvist? Hur går det för er?
GRATTIS!!!! Åh vad roligt, har en kompis pojkvän som jobbar där och han trivs hur bra som helst just att de har kompetensutveckling och möjlighet att klättra. Åh vad roligt för dig
13 år emellan skrev 2008-05-15 12:51:22 följande:
numberone: Håller med, det typsnittet är verkligen underbart! Jättefin blev den Målade du bara en bräda och kalkerade? Låter ju inte för avancerat, kanske man skall försöka sig på!