Inlägg från: livet från ljusa sidan |Visa alla inlägg
  • livet från ljusa sidan

Vita tråden del 8

umbro: aha den är åt det gula hållet. Jag tycker om när den går och det gula hållet, vi har råvit i sovrummet, nordsjö mandel (åt det gula hållet) i vardagsrummet och vit åt det gråa hållet i köket. Det stör mig inte så mycket när det är olika vita utan tycker det får lite mer liv! Men i nästa hus/lägenhet så kommer jag köra råvit överallt. Men målat om här hade jag nog inte gjort...

• livet från ljusa sidan

Mysig idé bea!

Underbara tyger i bloggen förresten!

Har målat om sonens rum nu, är helt slut och har färg i hela håret.. det var bara halva rummet som skulle målas om, när vi flyttade in så fick jag för mig att jag skulle vara lite kreativ och måla halva rummer ljustljust blått och andra halva gräsgrönt... prata inte om det, jag vet itne vad jag tänkte. Men nu så har jag äntligen målat över det iaf, nu är hela ljust blått nästintill vitt och vilken skillnad! Bilder kommer imorgon när jag ställt tillbaka allting på plats.

Sov gott alla!

• livet från ljusa sidan

MM: Det ÄR jobbigt sista tiden. fruktansvärt! Men jag tycker du är grym som säger ifrån och inte låtsar som allting är bra Kram på dig!

Bea: Vi har den i Elliots rum och den är väl inte så himla snygg men den sväljer det mesta, speciellt med korgar i.

vi har dessa:
    www.ikea.com/se/sv/catalog/products/30110078
    fast den stora modellen.

kolla vad jag hittade:
    www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40133545

Finns rosa och svarta, det hade ju varit en fin kompromiss

• livet från ljusa sidan

Godkväll!

Ninizen: Är det du?? Herregud jag blev helt chockad när jag läste det, trodde inte att det förekom sådant längre.

videli: åhh vilket rum! Tänker mig många underbara jular och middagar där..

juliah: jag är döögodissugen och så slänger du in att maken är påväg hem med godis...kasta hit lite!!

knyttis: Efter önskemål av maken? Oj min sambo vet knappt vad gardiner är! Superfina var de iaf

• livet från ljusa sidan

hej tjejer! hinner inte kommentera just nu, har varit på sex and the city premiären och det var helt fab!

ville bara skicka in denna om ngn var intresserad!

www.blocket.se/vi/16865577.htm skrivbordet var det jag tänkte på men gillade soffan också!

såg när jag läste snabbt
    knyttis: Usch förstår att det är mkt tankar nu, hoppas allting går bra! kram på er

Svar på tråden Vita tråden del 8