Inlägg från: livet från ljusa sidan |Visa alla inlägg
  • livet från ljusa sidan

Vita tråden del 8

hej tjejer!

ser att det är lite långsamt här idag men jag tänkte höra vilka som har fina skåpbilder att visa! Försöker övertyga sambon om att köpa ett gammalt linneskåp att måla om men han har svårt att föreställa sig hur det kommer att bli.

so show me!! tack

• livet från ljusa sidan

Nu har jag läst ikapp lite..

jag hittade lite målade skåp i några bloggar så jag fick visat

misak:

Det låter jättefint! Jag är också helt inne på enplans och glasveranda när vi sätter igång. Jag har för mig att det fanns ett reportage i en allt i hemmet i våras angående ny "gamla" hus... hmm skall se om jag kan leta fram det.

juliah: Jättefint skrivbord! Elle kommer skriva många fina berättelser där kan jag tänka mig

jag är också ledsen att jag inte kan åka med på träffen, men hoppas på att det kommer komma lite närmre gbg här i höst/vinter!

Himmelbit: Stort grattis till lilla Ellen!! Hoppas ni mår bra trots en liten tuff start! KRAM

• livet från ljusa sidan

vanilj: Den passade ju fin fint in!

peak: Vad är det du jobbar med? Förutom att få blommor och kylar att se trevliga ut Förstår att det känns frustrerande att inte trivas

• livet från ljusa sidan

Det låter ju som ett roligt jobb men då måste man ju som du skriver få saker att göra... Så frustrerande att veta att man kan göra mängder men ingen som utnyttjar det! Hoppas du får leva din karriärsdröm i framtiden iaf..

• livet från ljusa sidan

fluffiga: det kommer bli jättefint när det är färdigt!

Vem var det som hade receptet till den maräng/vinbärskakan?? Har sparat det på andra datorn som är trasig

• livet från ljusa sidan

oj 1l har jag nog inte ens... men kan man skära upp den i småbitar och äta som en liten kaka också? Skall iväg och tänkte ta med mig som fika

Svar på tråden Vita tråden del 8