• Busan

Godmorgon

Här blir det bak idag. Stora tjejen har ett happening på skolan så hon ska oxå få baka.
    Ska nog oxå lura på något ur Leilas bok... Och matbröd vi får se vad det blir.

Morr, blir tokig fattar inte hur man kan låta ett barn ringa kl nio på morgonen en söndag. Dessutom ska h*n prata med min tjej fast hon sover. Tycker att det är lite väl tidigt. Tio är mer i min mening. Så nu är allt argt utspottat hoppas ni/jag får en underbar Söndag.

• Busan

GodMorgon! Harf haft 4 otroligt intensiva veckor i skolan. Nu är de över. Ska försöka ta tag i hemmet och trädgården de har blivit åtsidosatta. Ska fixa och trixa lite.

Tips nån på var det finns vita sandaletter på nätet helst.

• Busan
    Anton2005 skrev 2008-05-27 12:35:07 följande:
    Jag visade huset i tråden för ett tag sen. Min sambo som har det till försäljning. Det har varit med i D&TMåste passa på att be om ursäkt att jag inte kollat upp det med altanen som jag lovade. Är lite halvvirrig nu för tiden känner jag. Kom på det nu när jag såg dig här
    Det hade jag missat men det tål verkligen att visas upp igen... Det är lugnt maken frågade faktiskt häromdagen om det. Kunde ha påminnt oxå vet hur det är med gravhjärna...
  • Busan
    numberone skrev 2008-05-27 13:49:08 följande:
    Jätte fint men allvarligt talat är det bara jag som tappar lite köplusten när det ser FÖR piffat ut ... speciellt när det är extra bilder på detaljer som inte ens kommer finnas kvar efter köpet. Det känns rakt upponer som ett katalog hem och inte som ett hem man kan bygga upp sitt eget liv i. Förstår ni hur jag menar?!
    Jag förstår hur du menar men en del av bilderna är väl från inredningstidningen. Alltså jag skulle aldrig kunna ha det SÅ fint. Är inte riktigt åt det hållet får väl mina ryck ibland. Dessutom med 3 barn så har jag varken lust eller ork att plocka, plocka och plocka. Sen är jag jätteimponerad av er alla som har det så fint hemma och håller det så, skulle mer än gärna vilja ha lite av den genen men nu är det inte så och det får jag acceptera, jag är bra på andra saker istället Flört.
  • Busan

Numberone: Grattis till Ellen. Ni verkar vara två kloka föräldrar med en mycket sund inställning.

Vad härligt ni verkar ha haft det i stockholm.  Hoppas på att det blir fler gånger, nu när jag inte orkade hänga på denna gång.

Svar på tråden Vita tråden del 8