• Busan

Vita tråden del 8

MM: Håller tummarna på att värkarna fortsätter.

Själv ska jag ha terapidag och köpa färg, åka till Jysk och se efter de fina plåtburkarna. Måla en hylla. Om jag orkar måla tavlor till barnen som väntat länge nog nu. Plugga yrkesekonomi. Har fått dispens till läsdagar hemma eftersom jag inte mår bra.

• Busan

Juliah: Jättefin garderob.

Helt OT: Jag är på jakt efter en klänning till ett smokingbröllop och vi ska till Stockholm på semestern vart ska jag gå för att hitta en lite finare knälång klänning? Max för min plånbok är 1500 några tips?

• Busan

MM: Du får inte lägga ut såna fina bilder det bara suger i bebistarmen, samma sak när numberone la ut. Åhh vad jag skulle vilja ha en liten och sniffa på.

Anton: Vi bor ju i samma stad, kanske jag kan våldgästa dig och sniffa bebisFlört.

• Busan

Bea: Tänker på din matlagning, blir ju livrädd Flört. Närå glömde kommentera häromdagen när du var trött på grillat. Har du använt våffeljärn och gjort våfflor?
    Bodde jag närmare skulle jag komma med matlådor...

• Busan

Helt OT men jag känner förtroende för er.
    Jag har inte mått speciellt bra eftersom det har varit 3 års sorgedag för våra änglakillar. Haft panikångestsymptom osv varit ett riktigt skitår vad gäller det. Nu har oron flyttat neråt och blivit mer magkatarrliknande fast jag inte är speciellt stressad "bara" orolig i kroppen. Är själv hemma med barnen och har semester denna vecka. Lilla tjejen är sjuk och de stora håller på att klättra på väggarna. Igår bakade vi och idag vet jg inte riktigt vad vi ska göra. Det regnar ute oxå.
    Jag är feg vad det gäller mediciner ska jag testa magkatarr medicin? Och vad ska jag göra med tjejerna?

Svar på tråden Vita tråden del 8