• Busan
    nublu skrev 2008-07-08 09:55:04 följande:
    Busan: Fråga dem på Apoteket vad de rekommenderar.Ett besök på biblioteket, fika och läs böcker i eftermiddag? Det är så vår dag ser ut här, det är 10 plusgrader och regnet hänger i luften... *letar sistaminutenresa*
    Tack, funderade faktiskt på bibblan. Så det får det nog bli då kan jag passa på att ta apoteket samtidigt.
  • Busan

Tack för ert engagemang. Det värmer SÅ mycket. Oavsett vad ni skrivit spelar ingen roll utan att ni skrivit. Jag har ju lite annat i min ryggsäck såsom förlust av mina föräldrar ganska tidigt. Så att prata med en profesionell terapaut bör jag nog göra. Har pratat lite från och till ända sen dess. Behöver lufta ur mig ibland.
    Annars har jag mycket bra folk runt omkring mig som jag kan prata med.

Dagen blev så här i alla fall. Barnen och jag åkte till Biblioteket jättemysigt. Gick till apoteket köpte Losec mups. Lagade mat och de fick energi att göra andra saker såsom äckliga drinkar Oskyldig.
    På em var vi till en granne och fikade och de åkte skateboard + att de hade vattenkrig på kvällen när det vart finare. Mest orolig är jag för min mage och hur jag reagerar psykiskt det är mer påfrestande och tröttsamt än fysiskt.
    Ni är inte bara bäst på inredning utan väldigt fina och hjälpsamma människor oxå. Kram.

• Busan

Grattis Kajsa på födelsedagen .

Anton hoppas bebben tittar ut snart.

Och JA jag mår så mycket bättre. Var och tränade igår och rodde som en galning, det behövdes allt känns så förbaskat mycket lättare idag. Hade glömt bort hur man kände när man mådde bra. Bäddade sängen med ett leende idag. Tack en än gång för att ni fanns där när jag behövde er. Ni är bäst. KRAM .

• Busan
    Beatrize74 skrev 2008-07-10 23:46:21 följande:
    En varm kram till dig...nu ska jag gå och lägga mig så jag är en gudfruktig och god mor imorgon (också) Sussa sött, vännen!Kram Bea
    Sov så sött du oxå...
  • Busan

Mia: Jättefin bild.

Idag har det hänt grejor energin och att jag mår bra håller i sig. Bakat rågsiktskakor, bullar, städat, lagat massa småplocksmat till min plastsyster med familj som vi åt tillsammans med svenska kräftor, mums. Ska försöka manipulera mannen till IKEA imorgon (lördag) han gick på semester idag så han kanske är lättflörtad....

Är Liatorps bokhylla med dörrar ett bra köp ni som har det?

• Busan

Grrr blev inget IKEA maken var mer svårflörtad än jag trodde. Dags för plan B .

Bea: Vi verkar vara riktiga nattsuddare.

Mimmamum: Jättefina har ju sett dom tidigare, hade glömt att det var dom. Kul med pållarna men de är ju så fina...

Knyttis: Har du nån bild på dina liatorp? Du måste ta det lugnt så att bebben blir kvar ett tag till.

Nica: Lite för pråligt för min smak. Gillar sängen på Ellos. Där har dom väl ett fint soffbord med kryss eller har haft i alla fall. Blocket är ju jättebra.

• Busan
    ugglan skrev 2008-07-13 21:34:40 följande:
    Go kväll! Jag är en sån som bara smyger omkring här å i era bloggar för att insupa inspiration.. Ett å annat litet inlägg har jag väl gjort iofs och då innehåller det oftast nån rätt dum fråga, hi hi..Vi kommer att börja flytta in i vårt hus imorrn å nu snurrar det rätt rejält i inredningshjärnan här kan jag säga.. Behöver några smakråd. För det första kommer vi använda det nuvarande vardagsrummet som sovrum. Det ligger innanför matrummet och det är en väldigt bred dörröppning mellan rummen. Till en början kommer jag hänga upp draperier där för att så småningom försöka få tag på nån fin dubbeldörr med glasrutor dit. Hur som helst kommer sängens fotända synas rätt mycket från matrummet å gå ut framför dörröppningen en bit in rummet liksom, e ni me? Hur som helst funderar jag på vad som blir snyggast då, antingen en säng med fotgavel så bäddningen hålls bra på plats å sängen får ett skarpt "avslut" eller hur man ska säga. Eller en säng utan fotgavel (funderar på en Wilma från mio) och med sängkappa istället?Sen undrar jag också om det är ok att lägga in era bloggadresser som favoriter i min nystartade blogg?
    Jag tycker det är finast med bara huvudgavel och en fin sängkappa blir lite mjukare.. Du får gärna länka till mig trots att jag inte är så flitig att uppdatera bloggen. Nu kan jag skylla på att kameran inte funkar Fot i munnnen
  • Busan
    Videli skrev 2008-07-13 22:46:43 följande:
    Fin soffa www.blocket.se/vi/17146702.htm
    Jag blir galen på dig Flört. Igår länkade du till en jättefin garderob jag messade typ denna tid 3 timmar efter att det var utlagt. SÅLT. Och nu en jättefin soffa.. Man kanske ska anställa dig att hitta fina möbler. Det som är bra är att sakerna ligger i mitt närområde.... KRAM
  • Busan

Efter en heldag på Kolmården är jag helt slut. JÄ... backar fast det är ju bra för ens egen bak Glad. Ska skumma igenom lite.

Kajsa: Så det är fint i den där ladan i Vadstena har åkt förbi flera gånger o varje gång har jag vridit huvudet ur led och sagt att där skulle vi ha stannat, så nu får det bli det nästa gång.

• Busan
    Beatrize74 skrev 2008-07-16 09:36:31 följande:
    Smultron och glass - ja, jag ska försöka intala mig det också...hihi... Nej, det blir nog bra...när jag väl är på väg. Nublu - jag antecknar för brinnande livet. Gränna är ju alltid fint, Visingsö har jag aldrig varit på. *skriver tänkbar resrutt*
    Bea vet inte om jag missat när åker ni? Ni har inte bokat in något boende? Är så himla feg och vill gärn veta var jag hamnar och hur det ser ut, helst skulle jag bara vilja sova i sviter och men barnen gillar ju äventyren som blir.
    Vi ska åka kryssning på torsdag och sen stanna i Stockholm i 2 dgr jag MÅSTE försöka hinna med några inredningsbutiker som jag missade när ni var iväg.
  • Busan
    Anton2005 skrev 2008-07-16 13:14:31 följande:
    Hej på er! Jag är inne en snabbis för att berätta att lilla Algot har kommit. Vi åkte upp till förlossningen igår för att kolla om det ändå inte var vattnet som gått i torsdags som jag trodde. Läkaren konstaterade att det inte fanns mycket vatten kvar och det blev igångsättning direkt. Ska jag vara ärlig så var förlossningen en skräckupplevelse men nu är vi redan hemma och mår bra. Algot föddes idag 00.01 och är såklart världens sötaste :)
    Grattis till lilla Algot. Har ni redan kommit hem, det var modigt gjort.
Svar på tråden Vita tråden del 8