Vita tråden del 8
Älskade unge.....
Älskade unge.....
Tack för ert engagemang. Det värmer SÅ mycket. Oavsett vad ni skrivit spelar ingen roll utan att ni skrivit. Jag har ju lite annat i min ryggsäck såsom förlust av mina föräldrar ganska tidigt. Så att prata med en profesionell terapaut bör jag nog göra. Har pratat lite från och till ända sen dess. Behöver lufta ur mig ibland.
Annars har jag mycket bra folk runt omkring mig som jag kan prata med.
Dagen blev så här i alla fall. Barnen och jag åkte till Biblioteket jättemysigt. Gick till apoteket köpte Losec mups. Lagade mat och de fick energi att göra andra saker såsom äckliga drinkar .
På em var vi till en granne och fikade och de åkte skateboard + att de hade vattenkrig på kvällen när det vart finare. Mest orolig är jag för min mage och hur jag reagerar psykiskt det är mer påfrestande och tröttsamt än fysiskt.
Ni är inte bara bäst på inredning utan väldigt fina och hjälpsamma människor oxå. Kram.
Grattis Kajsa på födelsedagen .
Anton hoppas bebben tittar ut snart.
Och JA jag mår så mycket bättre. Var och tränade igår och rodde som en galning, det behövdes allt känns så förbaskat mycket lättare idag. Hade glömt bort hur man kände när man mådde bra. Bäddade sängen med ett leende idag. Tack en än gång för att ni fanns där när jag behövde er. Ni är bäst. KRAM .
GodMorgon!
Idag blir det bakdag det regnar, suck. Lite matbröd, bullar och kakor är alltid kul.
Mimmi: Vart har du köpt Junitavlan på bloggen?
Mia: Jättefin bild.
Idag har det hänt grejor energin och att jag mår bra håller i sig. Bakat rågsiktskakor, bullar, städat, lagat massa småplocksmat till min plastsyster med familj som vi åt tillsammans med svenska kräftor, mums. Ska försöka manipulera mannen till IKEA imorgon (lördag) han gick på semester idag så han kanske är lättflörtad....
Är Liatorps bokhylla med dörrar ett bra köp ni som har det?
Grrr blev inget IKEA maken var mer svårflörtad än jag trodde. Dags för plan B .
Bea: Vi verkar vara riktiga nattsuddare.
Mimmamum: Jättefina har ju sett dom tidigare, hade glömt att det var dom. Kul med pållarna men de är ju så fina...
Knyttis: Har du nån bild på dina liatorp? Du måste ta det lugnt så att bebben blir kvar ett tag till.
Nica: Lite för pråligt för min smak. Gillar sängen på Ellos. Där har dom väl ett fint soffbord med kryss eller har haft i alla fall. Blocket är ju jättebra.
Johannna: Självklart håller jag tummarna.
INOX: Jättefint
Efter en heldag på Kolmården är jag helt slut. JÄ... backar fast det är ju bra för ens egen bak . Ska skumma igenom lite.
Kajsa: Så det är fint i den där ladan i Vadstena har åkt förbi flera gånger o varje gång har jag vridit huvudet ur led och sagt att där skulle vi ha stannat, så nu får det bli det nästa gång.