Inlägg från: Hanna E |Visa alla inlägg
  • Hanna E

Vita tråden del 8

Malins, tack! Jag har läst till It-ekonom, har jobbat på bank innan och under utbildningen, så det är det jag hoppas på efter mammaledigheten. Har du kommit på vad du vill göra till hösten? Har förstått att du vill göra ngt nytt?!

Vanilj, vilka söta! Blåvitrandiga knoppar kanske..! (är helt inställd på att det är en pojk, spelar ingen roll, men jag tänker verkligen på bebisen som han!)

Tilde blir storasyster i Juli -08!
  • Hanna E

Tack för alla grattis! Känns underbart att få bara "vara".
    Malins, ska hålla tummarna för jobben! Vet själv hur det är att arbeta med familjen (min sambo jobbar med sina föräldrar och syskon samt svåger) och trots att det å ena sidan är kul att arbeta med dom man tycker om, så är det svårt att skilja på jobb och privatliv.

Det där med skötväskan... tycker det är supersvårt. Packade mysbyxor, bebiskläder, underkläder osv sist när jag väntade Tilde. Hade en bild av att bebisen skulle komma, magen skulle vara borta, jag gick runt med min lilla bebis och myste. Sanningen blev att jag fick ha dom stora bindorna i hela tiden för att kunna sitta ( =mina egna trosor passade inte ens), brösten var så ömma att bh inte var att tänka på, jag såg fortfarande höggravid ut och hade behövt ha med mina mamma-kläder istället för mysdressen och lilla Tilde bajsade så mycket att vi fick byta kläder på henne hela tiden, och använde oss av bb:s kläder som var enkla att ta på och av=) Men myste gjorde vi förstås ändåSkrattande 

• Hanna E

Godkväll i tråden! Hinner inte skriva så mkt, men jättefina saker Vanilj! MiaMaria, där är du ju=) Undrade just eftersom det var så längesen du skrev... vad kan du ha missat? Massor antagligen! Det jag kommer på... kaktus har bebis, numberone och mm väntar fortfarande... Videli har hus, men det såg du kanske? Hmm fler får fylla på...

• Hanna E

Godmorgon! Idag är det röjardag i trädgården, tror jag boar inför bebisens ankomst. Kan inte slappna av, vill att allt ska vara "färdigt" när den lille tittar ut. Dvs; röjt i trädgården, putsat alla fönster, städat och rensat i förråd och linneskåp, åka till tippen med allt skräp i garaget.. mm mm. Precis som det skulle vara försent att göra det efter 12 Juli. Ibland tänker man konstigt=) Ska även till barnmorskan, mysigt!
    Lycka till på rean allihopa! Själv så fick jag i princip inga pengar i slutet av Maj (har ju studerat) så jag struntar i att åka till affärer för tillfälletFlört

• Hanna E

Förresten, ni som har koll, har Lynn lämnat tråden? Hon fick sin bebis för ett bra tag sen va?

• Hanna E

Hej lillafruluva, hur mår du nu? Minns hur trött man är i början av graviditeten... fått veta hur långt gången du är än?

• Hanna E
    lillafruluva skrev 2008-06-12 12:11:34 följande:
    Jag mår rätt bra, mår lite illa tilloch från, mest är det tröttheten som sagt som man känner av!Är i vecka 9 nu och har bf på yngsta dotterns tvåårsdag
    Så skönt att du mår ok ialla fall. Förstår att det är lite chock hos er, men så mysigt med bebis ändå=) Tilde kommer bara att vara 1 år och 10 mån när bebis föds, det funkar det med! =)
  • Hanna E

Skönt att du är vid gott mod ialla fall, tänk att nästa helg så har du bebis hos dig, garanterat!

Svar på tråden Vita tråden del 8