Vita tråden del 8
Åhh Grattis numberone!! Hoppas hoppas att lilla Ellen tagit skada av den tuffa starten... vad heter Numberone "på riktigt...."? Hon länkade ju till webbisarna för att man skulle kunna titta där, men jag vet inte hennes namn...
Åhh Grattis numberone!! Hoppas hoppas att lilla Ellen tagit skada av den tuffa starten... vad heter Numberone "på riktigt...."? Hon länkade ju till webbisarna för att man skulle kunna titta där, men jag vet inte hennes namn...
Nej, än har det nog inte tagits några bilder... Jag och numberone är ju från samma trakter, så jag födde också i Varberg sist, och ska dit igen om max tre veckor tog inte kort förän precis innan vi skulle hem, man är ju i en sån härlig bubbla första tiden! Åhh blir alldeles bebissjuk nu....
MM; hemtex har ju 50% på allt just nu (ovanligt) och jag tycker att deras satinlakan är outstanding! Massa fina mönster sist jag kollade också, ljusrosa/vit randiga fastnade jag för!
Godmorgon!
Lite avundsjuk på er Sthlms-resenärer får jag allt säga att jag är! Hade varit så kul att shoppa med några som förstår sig på smak
Igår fyllde jag år och fick fina presenter! Är verkligen som ett barn när jag fyller år, blir löjligt glad för varje litet kort, sms och telefonsamtal. På kvällen kom familjen hit och åt tårta, mysigt.
Hade önskat mig en dammsugare av sambon, men det tyckte han var alldeles för tråkigt... så jag fick presentkort på en elektronikaffär istället, och så hade han varit ute och spontanköpt ett skåp till mig! Blev jätteglad, han brukar inte vara så engagerad i det här med presenter i vanliga fall...
Detta skåpet var det, ganska stort, men ska hänga på väggen. Var tycker ni att det passar? Vi har väldigt lite väggar i köket, så där går det tyvärr inte... kan man ha det i sovrummet? Jag är ju på G att göra om där (önskar mig förövrigt Knyttis sovrum!)... vad ska jag ha i tycker ni?
Malins: Gud vilket stolkap!
Bea: Min sambo samlar också på allt... han blir uppriktigt sårad över minsta trasiga sladd jag slänger, så jag har slutat tala om det, spelar ovetande de få gånger han frågat efter ngt jag slängt
I dag på förmiddagen har jag och Tilde piffat gästtoan! Försökte lägga in bilder här, men fl verkar strula... länkar till inlägget i min blogg istället:
http://hannabengtsson.blogg.se/2008/june/inget-ar-som-vantans-tider.html
Toaletten var redan kaklad ganska nyligen när vi köpte huset.. så svårt, vill ju egentligen göra om alltihopa, inte alls min stil, men det bär emot att riva något som är nytt!
Jag har helt glömt bort, någon som vet adressen till en inredningsblogg där det är en tjej som har fixat sitt stoora fina hus och skriver fengshui tips...? vet att den ligger på blogg.se, ni har tipsat om den i tråden förr...