Inlägg från: Anton2005 |Visa alla inlägg
  • Anton2005

Vita tråden del 8

Camilla R skrev 2008-05-05 19:14:16 följande:
    juliah skrev 2008-05-05 18:33:17 följande: Men vad är arbets-utekläder, mina mörka jeans, mörka kostymbyxorna?? Jag tycker det är en svår avvägning -när man får gäster t ex.. Självklart är det ju inte så att grabbarna kliver in i sandiga brallor och sätter sig, men mörka kläder "fäller", i alla fall ser just vår fåtölj (och fotpall) dassig ut i armstöd osv där det ju inte är avtagbart. Jag är för vitt, MEN det måste vara avtagbart. Jag kommer aldrig få med min sambo på ljus sittmöbel igen efter denna, tyvärr..
    Samma här. Våra vita soffor är tyvärr helt förstörda. Jag vill köpa nya ljusa tygsoffor men sambon vill ha skinnsoffor som är smidiga att torka av
  • Anton2005

God kväll!

Usch vad jag är orkeslös, den här graviditeten va inge skojig...nu blir det inga fler barn efter det här

Tråkigt att läsa om otrevliga kommentarer i mimmis blogg.

Har jag läst fel eller har lantliv kommit? Jag har inte fått min :(

• Anton2005
    knyttis skrev 2008-05-07 20:57:34 följande:
    Kram till Mimmi, läste just de otäcka inlägget! Dumma människa som sätter tid på att skrämma upp folk! Man blir riktigt less!Så de nu tipset om Julias blogg syns i Lantliv, spännande måste börja spana i affärn!Roligt att se att LCroft varit inne!Har just kollat i kalendern och de ju inte alls länge tills vi flyttar, får nog börja planera flytten och rensa igenom förråden lite Jobbar annars på som vanligt 70%, vankar mig fram i korridoren. Börjar ha svårt att komma nära patienterna. Snart är det ngn som får en ofrivillig spark i huvet av lilla knyttet i magen...
    Det är verkligen bra att börja rensa i tid så man inte blir så ivriga som vi blev. Vi tog med oss ALLT och tänkte att vi rensar sen eftersom vi kommer få massa plats över när vi flyttar från mindre till större. Nu står allt som ska rensas fortfarande i källaren.

Hur går det annars med graviditeten, mår du bra o så?
  • Anton2005

God morgon!

Vilket underbart väder vi har!

Trollens- åh vad duktig du är som springer. Själv sitter jag här och är höggravid och svullen överallt. Fy vad trött jag är på det här, hoppas verkligen bebisen bestämmer sig för att komma lite tidigare.
    Lycka till med loppet!

malins-samma här behöver oxå städa men vill ju bara vara ute. Sen är jag less på att allt tar sån tid när man har den här magen ivägen

• Anton2005
    Trollens mamma skrev 2008-05-09 07:31:31 följande:
    Anton2005:Tack!Tycker det är roligt att springa,jag får verkligen en kick av det!Hur länge är det kvar tills bf?Minns själv hur jobbigt det var att vara höggravid.Konstigt att man orkar vänta 9 månader,men när det närmar sej slutet är varje dag en pärs. Hoppas bebisen vill ut lite tidigare då!
    BF 13 juli så jag hoppas att det inte blir allt för varmt fram tills dess Skrattande
  • Anton2005

Åh jag har blivit kär...i en barnvagn.

Min sambos bror ska köpa med en bugaboo från USA till oss eftersom de är billigare där. Vi hade bestämt oss för en grå/svart men så hittade jag en specialdesignad som jag tyckte va så snygg. Blir ju tyvärr inte så mkt billigare med skatter o allt om vi tar en sån men nu kan jag inte sluta tänka på den

Vad tycker ni?

http://www.neimanmarcus.com/store/catalog/prod.jhtml?cmCat=search&srcText=bugaboo&numResults=0&pageNum=0&cmCat=search&itemId=prod48770063

• Anton2005
    Sylt skrev 2008-05-09 09:24:46 följande:
    Tycker att en grå/svart är finare , men gillar du den så kööör. Jag ska snart sälja min (denim) o köpa en Bee ist
    Är du nöjd med vagnen du haft? Sambon vill väldigt gärna ha en denim
    Himmelbit skrev 2008-05-09 09:34:23 följande:
    Vi slog våra kloka huvuden ihop och lekte detektiver . Så med hjälp av loggfiler och proffs inom IT så var det faktiskt ganska enkelt att spåra tillslut.
    Jag har inte kollat priserna i tyskland. Vi tog från USA eftersom sambons bror är där så ofta
  • Anton2005
    Sylt skrev 2008-05-09 09:49:20 följande:
    Jag gillar denimen skarpt, är inte så förtjust i två-färgade vagnar. Gillar BB för att sittdelen är vändbar, annars tycker jag att Urban Jungle är klart bättre....
    Gud det är ju så svårt. Måste fundera lite till innan vi bestämmer oss. Jag tycker bugaboo verkar så mkt smidigare än en urban. Känns viktigt o ha en smidig vagn nu när man har en liten 2,5 åring oxå som man ska hålla koll på samtidigt :)
Svar på tråden Vita tråden del 8