Inlägg från: Anton2005 |Visa alla inlägg
  • Anton2005

Vita tråden del 8

misak skrev 2008-05-21 13:33:32 följande:
    Jag har köpt ett vitrinskåp Liatorp som vi har som garderob till barnen. Det var den enda med mått som passade och som dessutom var snygg! I allafall så tänkte jag sätta ett typ på insidan av dörrarna så att det inte blir så rörigt intryck med att kläder synliga. Har ni något bra tips på hur man kan göra?
    Det va någon här i tråden som hade köpt wilma gardiner från ikea och klippt till och satt fast med dubbelhäftande tejp på insidan. Det tyckte jag lät smidigt och tänkte göra samma sak här hemma med våra badrumsskåp
  • Anton2005
    Vaniljdröm skrev 2008-05-21 18:28:15 följande:
    Har ni bra erfarenheter av Elsas Hem? Vågar man förskottsbetala tror ni?
    Jag beställde därifrån i söndags och fick sakerna idag :)
  • Anton2005
    Vaniljdröm skrev 2008-05-21 19:32:16 följande:
    AntonGick det bra idag mer morfars ursnsättning?KramVad har du beställt? Måste få veta, nu.....
    Ja tack det gick bra, det va igår förmiddags vi var iväg och efteråt gick mamma, jag och min syster och år lunch så det kändes bra.
    Så ledsamt med med den där lilla flickan och att du oxå har en begravning framför dig.

Det va bara med en liten mailegkanin till nya barnvagnen till mig och sen en maileggris till min kompis dotter som ska döpas på söndag. Men jag har oxå en låååång lista med saker jag skulle vilja ha därifrån
  • Anton2005
    MildaMaränger skrev 2008-05-21 20:45:00 följande:
    Hihi... vilken färg blev det på kaninen?
    Det blev en med blå klädsel eftersom vi vet att det ligger en liten Algot i min mage Glad
  • Anton2005
    Det ljuva livet skrev 2008-05-21 20:58:03 följande:
    Är det dyrt med 189:- för en liten grån gjutjärnsurna? Vill så gärna ha två sånna här: www.bostalletskonating-butik.se/Shop/Image/Ar...
    Jag tycker oxå det lät billigt. Vi har två stora på våran trapp. De brukar ju kosta en slant men fördelen är ju att de inte blir förstörda av att stå ute och inte fryser sönder på vintern
  • Anton2005
    Det ljuva livet skrev 2008-05-21 21:05:43 följande:
    Men frakten går på 130:- med.Så ni tycker att jag ska köpa då?? *förväntar mig ett JA!*
    Tack!

Köp!!! Klart du ska ha två inne i sovrummet om du inte tycker de passar ute till erat hus
  • Anton2005
    lillafruluva skrev 2008-05-21 21:05:21 följande:
    Glöm inte Leila
    Jag kan inte gå ut och sätta mig vid tv:n för jag har bestämt mig för att vara sur på sambon som bara stökar till och skitar ner hela tiden. Fattar inte vad problemet är när man inte kan plocka iordning efter sig. tror han att sakerna ska försvinna av sig självt el *sur*
  • Anton2005
    lillafruluva skrev 2008-05-21 21:11:49 följande:
    Ojojoj så mycket jag har diskuterat det problemet med mina väninnor sista tiden, verkar som alla har samma problem!!
    Skönt att höra att man inte är ensam om att behöva tjata på killen. Känner mig sååå irriterad just nu
  • Anton2005
    Det ljuva livet skrev 2008-05-21 21:13:27 följande:
    Karlar!! Fast han fattar nog inte ens varför du surar (om han nu fattar att du surar) och tolkar det till att du är gravidgrinig. Säg det till honom, är mitt bästa råd, män är otroligt dåååliga på att klura ut sånt *drar alla över en kam*
    Har allt tjatat på honom oxå men det verkar inte som det biter. Tror jag ska gå o lägga mig o sura ist. Natti, natti på er. Hoppas det är fint väder i morgon!
  • Anton2005
    Videli skrev 2008-05-22 12:01:07 följande:
    Kolla den som fick dom här stolarna, kan ju vara lycklig  200 kr st www.blocket.se/vi/16496592.htm tror inte det, vi har badat Vide i vårat enormt stora handfat hela tiden. Men nu är han förstor för det, så nu duschar han med oss Det tycker jag är mysigast.
    Fina stolar synd att de va sålda. Jag förstår inte heller hur man ska hinna med allt
Svar på tråden Vita tråden del 8