Inlägg från: Anton2005 |Visa alla inlägg
  • Anton2005

Morning!

Lynn-GRATTIS!

Vaniljdröm-Åh vad skönt att det löser sig till det bästa med badrummet.

Här är det nog snart gonatt igen för jag är sååå trött. Det värsta är att lägger jag mig nu så kommer jag antagligen inte upp igen fören till eftermiddagen.

• Anton2005
    Peak skrev 2008-05-15 10:12:57 följande:
    precis, kolla hur den ser ut!!och då syns inte allt på stolen så bra på fotot!
    Fy så irriterande med stolen. Tycker det är mkt som krånglar med ellos.
  • Anton2005
    numberone skrev 2008-05-15 10:20:32 följande:
    Peak och 13 år emellan:Är det liten blomma du tänker på så är de i nån ceriserosa...är det dem med stjärnor så finns de bara i rosa och grått. Att jag kan hålla mig från att inte säga nåt till sambon att det är en tjej är för att jag vet hur lite han vill veta det. Han vill lika lite veta som jag ville veta, vore inte rättvist mot honom om jag sa det till honom då, men visst är jag lite impad av mig själv att jag klarar det
    Jag förstår inte heller hur du kan hålla dig. Själv är jag urusel på överaskningar och sånt. Vi fick inte reda på könet på våran bebis när vi gjorde UL så för ett par veckor sen tog jag och sambon en tripp till Göteborg för att göra ett köns UL, så nyfikna är vi (eller jag rättare sagt, har en snäll sambo som hänger m på det mesta)
  • Anton2005
    Enji skrev 2008-05-15 11:22:25 följande:
    Vad gör ni med alla barnkläder som blir för små för barnen? Skänker ni dem? Säljer?
    Jag har sparat alla kläder sen Anton var liten och satt faktikst igår och gick igenom kartong efter kartong för att ta fram till den ny bebisen som ska komma i juli. Men jag måste ändrat smak sen vi fick Anton för det va inte mkt av det som låg i kartongerna som jag gillade, sen är Anton född i november och nu blir det ju ett sommarbarn som inte behöver overallerna mm så nu har jag en anledning att shoppa lite Glad Vet inte riktigt vad jag ska göra med de gamla kläderna.
    Peak skrev 2008-05-15 11:36:26 följande:
    ja morr
    Ha ha kul att höra en till som är vagngalen. Min sambo trodde nog bara att det var jag. Anton hade oxå 4 vagnar innan han blev 1 1/2 och sambon han svor över det där men jag lyckades övertyga honom att man faktikt behövde olika vagnar till olika tillfällen. Och idag är sambons bror i USA för att hämta hem våran Bugaboo Glad
  • Anton2005
    Sylt skrev 2008-05-15 11:51:28 följande:
    Ang kläder --> Jag behåller det jag gillar, ger bort det andra. Kan säga att jag också har ändrat smakt från första till andra barnet. Sen är lillebror mkt längre än ettan så det stämmer ändå inte med säsongen.... Vagnar.... jag är en bra bit över 10 st *ooups*
    Oj 10 vagnar, hi hi det här inlägget ska jag visa smbon
  • Anton2005
    13 år emellan skrev 2008-05-15 12:51:22 följande:
    Misak:Jag har provat alla möjliga billiga lack-färger som man hittar på Biltema, ica etc. Och jag blir besviken varje gång, den fäster inte - fastän jag grundar och slipar, den flagnar, den gulnar - you name it...Men som ngn sa, vill man ha lite shabbychic så funkar det men en billigare färg för det kanske är meningen att den ska flagna (eller nej, FLAGNA ska den ju fasen aldrig göra)... Flugger eller Nordsjö är numera det som gäller för mig.Sylt:Du ÄR galen! 10 vagnar?!!! Jag ger bort mina (nej, Björns) kläder till vänner.OCH VET NI VAD? Jag är ju precis hemkommen från en arbetsintervju på systembolaget...OCH JAG FICK DET!!!!!!!!!!!!!Fatta så skönt med att arbeta på ett stort statligt bolag! Jag som är van vid att arbeta häcken av mig på små eller medelstora restauranger.
    Åh vad roligt, stort GRATTIS
  • Anton2005

Usch jag måste få gnälla lite över den här graviditeten igen, känns som jag håller på att bli galen. Nu är jag sååå trött, det är knappt så jag kan sitta känns det som. Skulle kunna sova hela dagen men tvingade mig upp vid 12 efter att jag somnat om när sonen åkt till dagis. Är jätte yr oxå. Någon annan som känner igen att ni varit så runt v 33. Jag börjar tro att jag är galen snart

• Anton2005
    13 år emellan skrev 2008-05-15 13:06:14 följande:
    Japp! Jag diskade - vilade en timme, lagde mat - vilade två timmar etc. Och var hur uttråkade som helst!
    malins79 skrev 2008-05-15 13:08:19 följande:
    Anton, du har inte fått högt blodtryck? Äter du järntabletter, det hjälpt lite på min värsta trötthet13årmellan, grattis!
    Hanna E skrev 2008-05-15 13:09:00 följande:
    Anton, vi ska ju ha nästan samtidigt, och jag känner igen mig:( Mycket jobbigare graviditet denna gången mot förra! Trött, sover dåligt på nätterna, yr som du säger... äter du järntabletterna?? Det jag tycker är jobbigast är att jag har väldigt mycket sammandragningar på kvällarna. Magen blir stenhård, och det gör väldigt ont! Vissa kvällar blir dom t.o.m regelbundna, men det är bara när jag varit i skolan på dagen....Så, nu har jag fått gnällt lite också. Snart snart så är 12 Juli här..!!
    Började ta järntabletter idag just för att jag känner mig så yr...man får ju så ont i magen av dem och enl proverna har jag inte behövt tagit men det kanske e dax nu.
    Man vill ju inte ringa MVC om allt heller då tror de ju att man är nojig. Men håller med dig Hanna, graviditet nummer två verkar vara värra än första. Jag har oxå massa sammandragningar och det känns som magen är långt nere vid knäna nästan. Inge kul att höra att du inte mår bra men skönt att veta att inte bara jag känner såhär
  • Anton2005
    13 år emellan skrev 2008-05-15 13:19:41 följande:
    Camilla R skrev 2008-05-15 13:09:07 följande: Introduktion i midsommarveckan med start 2 veckor senare...Anton:Jag tyckte också 2:a graviditeten var värst. Det är många som blir hårda i magen av järntabletterna. Har du prövat Blutsaft?
    Nej har inte testat det, finns det i vanliga mataffärer el? Smakar det nå´t, är så kännslig mot smaker oxå nu. spyr för minsta lilla
Svar på tråden Vita tråden del 8